×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

برف - از برف ۵۰ سانتی متری در ارتفاعات رحیم آباد تا گرفتار شدن ۵۰ آفرودسوار در ارتفاعات ماسال - بارش

سرهنگ حسین محمدپور روز شنبه  افزود: در حال حاضر در گردنه حیران مسیر آستارا – اردبیل، اسالم – خلخال و پونل – خلخال بارش برف ادامه دارد و رانندگان بایستی زنجیرچرخ به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند.
وی همچنین توصیه کرد که در این شرایط جوی، از ترددهای غیر ضروری در مناطق کوهستانی استان بپرهیزند یا در صورت لزوم ، تجهیزات ایمنی و زمستانی، سوخت کافی، جیره خشک و وسایل گرم مانند لباس و پتو به همراه داشته باشند.
 ۱۴ مصدوم ناشی از برخورد مینی بوس به تریلی در شهرک صنعتی رشت
سرهنگ محمدپور به وقوع دو تصادف نیز اشاره و بیان کرد: صبح امروز بر اثر برخورد مینی بوس حامل کارکنان یک واحد تولیدی گونی بافی که عمدتا خانم بودند با یک دستگاه تریلی متوقف شده در شهرک صنعتی رشت، چهار نفر مصدوم شدند و به بیمارستان انتقال یافتند و ۱۰ نفر نیز بطور سراپایی مداوا شدند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان همچنین به وقوع تصادفی در محور آستارا – تالش اشاره و اضافه کرد: صبح دیروز (جمعه) بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی یخچال دار با یک دستگاه دوچرخه ، نوجوان ۱۳ ساله جانش را از دست داد.
وی از راکبان موتورسیکلت و دوچرخه سواران خواست هنگام استفاده از این وسائط نقلیه از کلاه ایمنی استفاده کنند.

ارتفاع برف در ارتفاعات رحیم آباد به ۵۰ سانتیمتر رسید

علی وارسته بهدانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا از بارندگی ۹ میلی متری باران طی روز گذشته در شهر رودسر خبر داد و افزود: ارتفاع برف در اشکور سفلی و روستاهای عزت آباد و شرمدشت ۳۰ سانتیمتر، شوک ۲۵ سانتیمتر، مازی بن و لامشکن نیز ۱۰ سانتیمتر است.
وی همچنین ارتفاع برف در اشکور علیا در روستای پرچکوه را ۵۰ سانتیمتر، روستاهای گیری و لشکان را ۳۰ سانتیمتر و در دهستان شوئیل را بیش از ۴۰ سانتیمتر ذکر کرد.
وارسته بهدانی با اشاره به بارش برف در جواهردشت چابکسر گفت: ارتفاع برف در جواهردشت به ۱۰ سانتیمتر رسیده و وضعیت هوا در بخش چابکسر نیز بارندگی و باد گزارش شده است.
فرماندار رودسر وضعیت راه های مواصلاتی در اشکورات و روستاهای بالادست را بدون مشکل اعلام کرد و افزود : در صورت هرگونه مشکل ستاد مدیریت بحران شهرستان ۴۰ اکیپ خدمت رسان از بخشداری ، شهرداری ، راهداری ، هلال احمر ، اورژانس و آتش نشانی را در آماده باش کامل دارد.
شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

راه های روستایی آستارا بازگشایی شد

همچنین سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت: ارتفاع برف در ارتفاعات این شهرستان به ۴۵ سانتیمتر رسید و راه های روستاهای حیران، ونه بین، دگیرمانکشی، چملر، حاجی امیر و چناره با تلاش راهداران، برف روبی و باز شد.

رمضان دانش افزود: شب گذشته و بامداد امروز، ۱۵ راهدار با دو دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر و چهار کامیون حدود یکصد هزار متر مکعب برف را از راه های روستایی آستارا برداشتند.

گرفتار شدن ۵۰ آفرودسوار براثر کولاک در ارتفاعات ماسال

گفتنی است روز گذشته مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان از گرفتار شدن ۵۰ آفرود سوار با ۶۰ سرنشین در ماسال خبر داد و گفت: آفرود سواران هم‌اکنون با تلاش راهداران و نیروهای امدادی در حال هدایت به پایین‌دست هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.