سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دروغ پراکنى هاى مربى تیم بوکس جوانان آذربایجان شرقى پیگیرى قانونى خواهد شد
    09 دی 1397 - 18:33
    شناسه : 145371
    1

    پس از انعکاس اخبار کذب مبنى بر حواشى ایجاد شده پس از دیدار وزن ۶٩ کیلوگرم بین دو بوکسور گیلان و آذربایجان شرقى، روابط عمومى هیئت بوکس استان گیلان به جهت تنویر افکار عمومى توضیحاتى در این زمینه صادر کرد.

    پ
    پ

    - دروغ پراکنى هاى مربى تیم بوکس جوانان آذربایجان شرقى پیگیرى قانونى خواهد شد - بوکس

    به گزارش روابط عمومى هیئت بوکس استان گیلان، پس از دیدار بوکس وزن ۶٩ کیلوگرم بین دو بوکسور گیلان و آذربایجان شرقى که با آراى قاطع داوران به سود بوکسور گیلانى خاتمه یافت، زمانى که بوکسور بازنده در حال خروج از رینگ بود، مربى آذربایجان به سویش حمله برد و با ضرب و شتم شدید بوکسور خود و کشیدن و پاره کردن لباسش، مانع از خروج وى از رینگ گردید که با اعتراض مسئولین برگزار کننده رقابت مواجه شد و زمانى که نیروى انتظامى در پایین رینگ از وى درخواست نمودند تا جهت جلوگیرى از ایجاد تشنج در بین تماشاگران، رینگ را ترک نماید و به صورت قانونى پیگیر اعتراضات خود باشد، با پرتاب بطرى آب به سوى نیروى انتظامى و پرتاب مشت و لگد به سوى آن ها، باعث ایجاد جو ملتهب در سالن گردید. به طورى که کنترل اوضاع بسیار دشوار گردید و حدود ٢۵ دقیقه در بازى ها وقفه ایجاد گردید.

    سپس جهت جلوگیرى از اتفاقات جبران ناپذیر، یکى از پیشکسوتان حاضر در محل مسابقه به بالاى رینگ رفت تا وى را به پایین هدایت نماید که باز هم با سماجت و فحاشى وى روبرو گردید به طورى که مربى آذربایجان به وى حمله ور شد که با دخالت تعدادى از مسئولین و همچنین نیروى محترم انتظامى قائله ختم به خیر شد.

    اما نکته ى جالب این اتفاق، واژگون جلوه داده شدن کل ماجرا در رسانه ها بود.

    در یکى خبرگزارى ها از سوى مربى آذربایجان شرقى عنوان گردیده که در حین این اتفاقات توهین هاى نژادپرستانه صورت پذیرفته که روابط عمومى هیئت بوکس استان گیلان ضمن تکذیب این موضوع حق پیگیرى قانونى این خبر کاملا کذب و بى اساس را براى خود محفوظ دانسته و قطعا با تمام توان پیگیر این ادعاى شرم آور خواهد بود.

    استان گیلان و شهرستان رشت از دیرباز مهد فرهنگ و ادب بوده و فرزندان دیار میرزا همواره هموطنان آذرى زبان خود را همچون برادران و خواهران خود دانسته و هیچ فرد و گروهى تحت هیچ عنوانى توانایى ایجاد اختلاف بین این دو را نداشته و نخواهد داشت.

    عکس از فرهام صفایی (این تصویر مربوط به مسابقه دیگری است.)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.