جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جشنواره عکاسی با تلفن همراه، همراه با جوایز ویژه!
    03 فروردین 1395 - 18:12
    شناسه : 1454
    2

    عکاسی از مناظر، طبیعت و جلوه های ویژه در منطقه آزاد انزلی موضوعات این جشنواره عکاسی را شامل می شود که ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری در این عرصه، معرفی جاذبه های پنهان منطقه، ارتقای ارتباط میان گردشگران بازدید کننده با موضوع مربوطه و معرفی دستاوردهای منطقه آزاد انزلی در حوزه های مختلف […]

    پ
    پ

    JashnvareAxasiعکاسی از مناظر، طبیعت و جلوه های ویژه در منطقه آزاد انزلی موضوعات این جشنواره عکاسی را شامل می شود که ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری در این عرصه، معرفی جاذبه های پنهان منطقه، ارتقای ارتباط میان گردشگران بازدید کننده با موضوع مربوطه و معرفی دستاوردهای منطقه آزاد انزلی در حوزه های مختلف از جمله دلایل برگزاری این جشنواره در نوروز ۹۵ می باشد.

    به گزارش خبرگزاری «با مردم»، به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، ستاد اجرایی خدمات سفر این سازمان همزمان با ایام نوروز ۹۵، جشنواره عکاسی با تلفن همراه برگزار می کند.
    عکاسی از مناظر، طبیعت و جلوه های ویژه در منطقه آزاد انزلی موضوعات این جشنواره عکاسی را شامل می شود که ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری در این عرصه، معرفی جاذبه های پنهان منطقه، ارتقای ارتباط میان گردشگران بازدید کننده با موضوع مربوطه و معرفی دستاوردهای منطقه آزاد انزلی در حوزه های مختلف از جمله دلایل برگزاری این جشنواره در نوروز ۹۵ می باشد.

    بنابراین گزارش جشنواره عکاسی با تلفن همراه فقط عکسهایی که با دوربین موبایل گرفته باشند را پذیرش نموده و از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته آغاز و ۱۴ فروردین سال ۹۵ آخرین مهلت دریافت آثار به آدرس ایمیل anzalifrizonhonari@gmail.com می باشد که انتخاب و داوری آثار در ۲۵ فروردین انجام می شود.
    افتتاح نمایشگاه و اهداء جوایز از ۱ تا ۵ اردیبهشت ماه سال جاری در نگارخانه آسمان سازمان منطقه آزاد انزلی واقع در مجتمع تجاری اداری ونوس خواهد بود.
    به تمامی شرکت‌کنندگان که آثارشان به نمایشگاه جشنواره راه یابد، گواهی شرکت در جشنواره تعلق خواهد گرفت و نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس جشنواره و لوح افتخار به ترتیب ۱۰ میلیون، ۷ میلیون و پانصد هزار و ۵ میلیون ریال اهداء می شود.
    مهمترین مقررات این جشنواره عبارتند از:حداکثر عکس ارسالی از سوی هر عکاس ۵ تک عکس می باشد، به دلیل مستند بودن عکس ها نباید با برنامه های ویرایش عکس ویرایش شوند، عکاسان در سیاه و سفید یا رنگی بودن آثار مختارند، عکس‌های ارسالی باید با عرض حداقل ۲۰ سانتی متر و با دقت dpi ۳۰۰ به دبیرخانه ارسال گردد، حجم فایل ارسالی بایستی حداقل ۲ و حداکثر ۳ مگا بایت با پسوند JPG و با مود RGB باشد و اینکه کد ثبت نام (کد ملی) به ‌منزله کد پیگیری و وسیله برقراری ارتباط دبیرخانه با شرکت کنندگان است.
    علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان منطقه آزاد انزلی به نشانی www.anzalifz.ir و یا به آدرس گیلان-منطقه آزاد انزلی-بلوار شهید فاتحی-فاز تجارت و گردشگری مراجعه و از طریق صندوق پستی: ۴۳۳۵۵-۱۱۴۵ و تلفن:۳۴۴۳۸۱۸۹-۰۱۳ با دبیرخانه جشنواره ارتباط برقرار نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.