×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تکذیب - تکذیب دستگیری بخشدار رودسر - امید رودسر

چندی پیش خبری در برخی کانال های معاند درباره دستگیری بخشدار مرکزی رودسر به اتهام اخذ رشوه و فساد مالی منتشر شد که طبق روال همیشگی این رسانه‌ها، با سیاه‌نمایی و اضافه‌گویی به دنبال تخریب چهره انقلاب بودند.

رحمت‌الله پسند در گفت‌وگو با خبرنگار امید رودسر با رد دستگیری خود اظهار کرد: رسانه‌های معاند نظام همواره از کوچکترین مسائل شایعه‌ای بزرگ علیه انقلاب می سازند تا برای دشمنان خوش رقصی کنند و این چیز جدیدی نیست.

وی با بیان اینکه دستگیری‌ام به اتهام اخذ رشوه و فساد مالی و یا هر اتهام دیگری صحت ندارد گفت: از روزی که به عنوان بخشدار رودسر منصوب شدم تاکنون چنین اتهامی برای بنده صادر نشده و به نظر می رسد کدهایی از سوی برخی اشخاص مقرض به کانال های معاند باشد.

بخشدار رودسر با تشریح خبر منتشر شده توسط رسانه های ضدانقلاب تصریح کرد: این کانال ها اعلام کرده اند که بنده مبالغی را از دهیاری ها و تعاونی ها برای خود درخواست کرده ام در حالی که دولت وظیفه دارد برای برگزاری مراسم های ملی و مذهبی در هر چه پرشورتر شدن آنها مشارکت کند که بخشی از هزینه ها طی نامه نگاری مشخص بین بخشداری با دهیاری ها مبالغ برای مراسم ها نظیر یادواره های شهدا، اردوی راهیان نور، جشن ها و غیره دریافت می شوند.

پسند با بیان اینکه تمامی هزینه های دریافتی برای مراسم های مشخص هزینه شده است خاطرنشان کرد: هیچ مبلغی بابت هزینه شخصی استفاده نشد و نمی شود و این حربه کانال های ضدانقلاب برای تخریب مسئولین دولتی و در نهایت بدبینی مردم نسبت به نظام و انقلاب است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.