شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واکنش‌‌های جالب امام جمعه و رئیس شورای شهر به اظهارات حاشیه‌ای نماینده لاهیجان در جلسه شورای اداری
    13 دی 1397 - 15:06
    شناسه : 145601
    1

    صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان به ریاست سرپرست فرمانداری این شهرستان و با حضور مدیرکل پست استان و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد و البته این جلسه حواشی نیز به دنبال داشت.

    پ
    پ

    اداری لاهیجان - واکنش‌‌های جالب امام جمعه و رئیس شورای شهر به اظهارات حاشیه‌ای نماینده لاهیجان در جلسه شورای اداری - امام جمعه لاهیجان

    به گزارش «بامردم»، ذبیح‌الله نیکفر در بخشی از سخنان خود در این جلسه اشاره‌ای به عدم حضور یک عضو شورای شهر کرد و گفت: آقای تمیزکار ازجمله اعضای شورای شهر هستند که حضور ندارد، نمی‌دانم ایشان در دعوتشان مشکلی داشت یا دلایل دیگری بود ممکن است اتفاقاتی بیافتد و عدم حضور ایشان بهانه‌ای باشد که بعضی دیگر نیز در این جلسات شرکت نکنند و اتفاقاتی که میافتد باعث نشود بعضی‌ها از حضور در جلسات محروم بشوند.

    این اظهارات ذبیح‌الله نیکفر در حالی مطرح شد که دو عضو شورا در این جلسه حضور نداشتند و نماینده لاهیجان با مطرح کردن نام تنها یک عضو شورا با توجه به اتفاقات جلسه پسماند، گویی به دنبال ایجاد حواشی بود که با واکنش‌های قاطعانه و جالبی مواجه شد.

    فرداد جنابی رئیس شورای شهر لاهیجان با کسب اجازه به این سخنان نیکفر نماینده شهرستان واکنش نشان داد و گفت: مشکل و اتفاقی که در جلسه قبل (جلسه پسماند) پیش‌آمده بود همان هفته حل شد و امروز هم قرار بود هر هفت عضو شورا حضورداشته باشیم، آقای نصرتی مریض بودند و بیمارستان بستری هستند و آقای تمیزکار نیز در کلاس درس حضور داشتند و پیامک دادند و عذرخواهی هم کردند و گفتند سعی می‌کنند که به جلسه برسند.

    وی بابیان اینکه هفته پیش هم خدمت آقای فرماندار بودیم و اشتباه از ما بود که آقای دکتر (نماینده شهرستان) را در جریان نگذاشتیم! تأکید کرد: هیچ مشکلی با مجموعه فرمانداری لاهیجان نداریم.

    پس‌ازاین اما نیکفر میکروفون خود را روشن کرد و گفت: ما خواستیم که یادآوری کنیم این موضوعات باعث نشود که آقایان مسئولین شهرستان خدای‌ناکرده باهم بد باشند و چیزی بماند.

    در همین هنگام میان سخنان نماینده لاهیجان، حجت الاسلام و المسلمین صدیق امام‌جمعه شهرستان با کنایه و شوخ طبعی خود خطاب به او گفت: همه باید باهم خوب باشند یکی خود همین آقای دکتر (نماینده لاهیجان).

    این واکنش امام‌جمعه خنده و تشویق حضار را به همراه داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.