×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

%d8%af%d8%b1%d8%a8%db%8cتاریخ می گوید دربی هفته ششم مساوی می شود و در پایان فصل استقلال، بالاتر از پرسپولیس قرار می گیرد.

  به گزارش «بامردم»، دربی ۸۳، روز جمعه برگزار می شود. در چارچوب هفته ششم. جدال پرسپولیس صدرنشین و استقلال نزدیک به قعر.این مسابقه همانطور که گفته شد در هفته ششم به انجام می رسد. پیش از این در تاریخ لیگ برتر، این دو تیم، دو بار در هفته ششم به دیدار هم رفتند که حاصل آن، دو تساوی بدون گل بود. البته سرانجام دو تیم هم در لیگ عجیب بود.

ابتدا در فصل ۸۳-۸۴ شاهد جدال سرخابی ها در هفته ششم بودیم. جایی که آن مسابقه با حساب ۰-۰ تمام شد. در پایان لیگ فولاد قهرمان شد و استقلال، با فاصله ای کم نسبت به پرسپولیس در رده دوم قرار گرفت.

دیگر جدال این دو تیم، در هفته ششم به لیگ دوازدهم برمی گردد. جایی که باز هم حساب کار صفر – صفر شد اما در نهایت، استقلال با هدایت قلعه نویی آخرین قهرمانی را دشت کرد و پرسپولیس رده ای بهتر از هفتمی را کسب نکرد.

حالا این دو تیم در حالی مقابل هم قرار می گیرند که پرسپولیس در اوج است و استقلال، وضعیت خوبی ندارد. تاریخ نشان می دهد که بازی صفر – صفر خواهد شد در پایان لیگ، آبی پوشان بالای سر پرسپولیس خواهند بود.

باید دید آیا این گفته تاریخی، تا چه حد درست از آب در می آید.

منبع: کاپ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.