×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

علوی - شورای شهر کار غیرقانونی انجام نداده تا نگران انحلال باشد/ مدارک حجت جذب امروز به وزارت کشور ارسال شد -

امیرحسین علوی ظهر یکشنبه با بیان اینکه مدارک حجت جذب شهردار منتخب رشت امروز به وزارت کشور ارسال می شود، گفت: رونوشتی از مدارک شهردار منتخب رشت نیز به استانداری گیلان ارسال خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت درباره انتخاب شهردار این کلانشهر با توجه به آیین نامه جدید شرایط احراز تصدی سمت شهردار (تصویب هیات وزیران) اظهار داشت: این آیین نامه توسط استانداری به ما ابلاغ شد و به عنوان رئیس شورا آن را به اعضای شورا اعلام کردم تا طبق آن شهردار انتخاب شود.

علوی با بیان اینکه ۱+ ۵ نفر از اعضای شورا با توجه به علاقمندی در انتخاب حجت جذب به عنوان شهردار منتخب رایزنی هایی را انجام دادند، خاطر نشان کرد: به صورت مکتوب استعلام کرده ام اما از وزارتخانه پاسخ شفافی دریافت نکرده ام ضمن اینکه شورای اسلامی این کلانشهر برای انتخاب شهردار ، طبق قانون و در چارچوب ضوابط اقدام کرده و نگرانی از این بابت ندارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مطالب مطرح شده درباره انحلال شورای اسلامی رشت بیان داشت: شورا، کار غیرقانونی انجام نداده تا نگران باشد ولی برخی که منافع شان به خطر می افتد، چنین مطالبی را مطرح می کنند.

علوی در پاسخ به این سوال که در صورت تایید نشدن صلاحیت شهردار منتخب تکلیف چیست، گفت: به محض دریافت چنین مطلبی از وزارت کشور، در اولین جلسه شورای اسلامی رشت، شهردار دیگری را انتخاب خواهیم کرد.

دوشنبه هفته گذشته و در هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی رشت پس از ارائه برنامه نامزدهای تصدی پست شهرداری این کلانشهر، حجت جذب یکی از گزینه ها با شش رای به عنوان شهردار منتخب این کلانشهر انتخاب شد.

ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.