پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دیدار جمعی از اعضاء ستاد برگزاری دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با امام جمعه شهرستان لاهیجان
    30 دی 1397 - 0:06
    شناسه : 146459
    1

    در آستانه برگزاری دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ،جمعی از اعضاء ستاد برگزاری این مراسم با امام جمعه شهرستان لاهیجان دیدار و گفتگو کردند.

    پ
    پ

    جمعی از اعضاء ستاد برگزاری دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با امام جمعه شهرستان لاهیجان - دیدار جمعی از اعضاء ستاد برگزاری دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با امام جمعه شهرستان لاهیجان - آیت الله هاشمی

    گیل و دیلم نوشت: در ابتدای این نشست صمیمی حمید خرسند مسئول حزب ندای ایرانیان حوزه شهرستان لاهیجان و دبیر دومین سالگرد ارتحال حضرت الله هاشمی رفسنجانی گفت : ۱۹ دی ماه مصادف با شهادت امیرکبیر، قیام مردم قم علیه استبداد و استعمار و آغاز عملیات کربلای ۵ روزی ماندگار است که با رحلت فرمانده ۸ سال دفاع مقدس ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاریخ ایران و تاریخ معاصر جهان اسلام جاودان شده است .

    خرسند در ادامه افزود: به منظور تجلیل از آن شخصیت کم نظیر بر آن شدیم تا با حضور مردم قدرشناس شهرستان لاهیجان و بدعوت جمعی از احزاب اصلاح طلب، دومین سالگرد ارتحال آن عزیز فرزانه را در روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی ماه با حضور و سخنرانی فرزند رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار نماییم .

    در ادامه امام جمعه معزز شهرستان لاهیجان حضرت حجت الاسلام والمسلمین صدیق ضمن تقدیر و استقبال از برگزاری این مراسم گفت: هاشمی رفسنجانی ، امین امام و رهبری بوده و بدخواهان بدانند بنابه به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی ، تا زمانیکه نهضت زنده است هاشمی هم زنده است .

    وی ضمن توصیه به دعوت اقشار عمومی فارغ از هرگونه سلیقه سیاسی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در جامعه اسلامی از همه آحاد مردمی برای شرکت در این مراسم دعوت بعمل آورد.

    در این نشست، آقایان سید امیر اردوان میرحیدری دبیر حزب آزادی شهرستان لاهیجان ، امید غمخوار دبیر حزب وحدت و همکاری ملی ، محمد علی اخوان مدیر مسئول رسانه خبری بامردم استان گیلان و … هر کدام به تناسب ، مباحثی را بیان نمودند.

    شایان ذکر است مراسم دومین سالگرد ارتحال یار و امام و رهبری ، روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی ماه در سالن شهید باهنر شهرستان لاهیجان برگزار می گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.