سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هدف برگزاری روز لاهیجان در تهران معرفی ظرفیت های آن است
    23 شهریور 1395 - 15:53
    شناسه : 14651
    0

    رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: جشنواره روز لاهیجان در تهران با هدف معرفی ظرفیت های اقتصادی ، سرمایه گذاری و جاذبه های این شهرستان برگزار می شود. به گزارش «بامردم»، حسینعلی خدایگانی افزود: از آنجائیکه شهرداری ها به عنوان سازمانی مردم نهاد با احاد مردم سرو کار دارند و شهرلاهیجان نیز از پیشینه فرهنگی […]

    پ
    پ

    رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: جشنواره روز لاهیجان در تهران با هدف معرفی ظرفیت های اقتصادی ، سرمایه گذاری و جاذبه های این شهرستان برگزار می شود.

    به گزارش «بامردم»، حسینعلی خدایگانی افزود: از آنجائیکه شهرداری ها به عنوان سازمانی مردم نهاد با احاد مردم سرو کار دارند و شهرلاهیجان نیز از پیشینه فرهنگی و قدمت تاریخی برخوردار است لازم است تا جهت ارتقای سطح فرهنگی و شناساندن تاریخ کهن این سرزمین و رشد سرمایه گذاری به منظور شناسایی قابلیت های گردشگری آن اقدامات قابل توجهی توسط شهرداری صورت گیرد.
    وی یادآورشد: شهرداری لاهیجان نیز همانند برخی از کلان شهرهای کشور با هماهنگی و همکاری شهرداری تهران مراسم اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی را تحت عنوان روز لاهیجان در تهران برگزار می کند.
    رییس شورای شهر لاهیجان و رییس شورای عالی استان گیلان تصریح کرد: معرفی جاذبه های شهر لاهیجان در حدملی و فراملی از اهداف این رویداد بزرگ فرهنگی محسوب می شود و مشاهیر ، علما و اندیشمندان لاهیجان نیز به عنوان سرمایه های فرهنگی و معنوی این بخش از سرزمین اسلامی ما بشمار می روند.
    وی یادآورشد: در این جشنواره علاوه بر معرفی آثار تاریخی و صنایع دستی شهر لاهیجان به شخصیت ها ، آثار و دستاوردهای مشاهیر ، علما و اندیشمندان شهر لاهیجان پرداخته می شود .
    خدایگانی گفت: حشنواره روز لاهیجان می تواند به شناخت بیشتر لاهیجان در کشور منجر شود و به پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی ،اقتصادی و گردشگری این شهر سرعت ببخشد.
    جشنواره فرهنگی و اقتصادی روز لاهیجان از بیست و چهارم تا بیست و ششم شهریورماه جاری در تهران برگزار می شود که مراسم افتتاحیه آن ساعت 10صبح فردا(چهارشنبه) در خانه هنرمندان تهران واقع در خیابان کریم خان آغاز می شود.
    برگزاری نمایشگاه ،اجرای موسیقی و نمایش و جلسات سخنرانی اقتصادی و فرهنگی از جمله برنامه های این جشنواره است.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.