شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش 9 درصدی تماس  شهروندان گیلان با پلیس 110
    23 شهریور 1395 - 19:48
    شناسه : 14655
    0

    رئیس مرکز فوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی گیلان گفت:ماهانه 63 هزار و 538 تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در استان داریم که این آمار روزانه 2 هزار و 55 تماس می شود. به گزارش «بامردم»، سرهنگ سیدمحمد حسینی مقدم، رئیس مرکز فوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی گیلان امروز در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: […]

    پ
    پ

    رئیس مرکز فوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی گیلان گفت:ماهانه 63 هزار و 538 تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در استان داریم که این آمار روزانه 2 هزار و 55 تماس می شود.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ سیدمحمد حسینی مقدم، رئیس مرکز فوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی گیلان امروز در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: پلیس 110از سال 79 همزمان با ولادت حضرت علی(ع) در 300 شهر کشور در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری با شعار «مردم محوری و پلیس جامعه محور» شروع به فعالیت کرد.

    وی در خصوص فعالیت مرکز فوریت های پلیسی 110،افزود: پس از تماس شهروند،کاربر نوع ماموریت رل کاملا دریافت می کند و سپس از طریق شبکه بیسیم به ماموری ابلاغ می کند، سه نوع تماس عملیاتی، مشاوره و مزاحمت  داریم. در بخش تماس های عملیاتی زمان حضور معمولا به 15 دقیقه، 30 دقیقه و بررسی اطلاعاتی که ممکن است تا یک هفته هم به طول انجامد، تقسیم می شود.

    سرهنگ حسینی مقدم یکی از مشکلاتی که ممکن است در حوزه ماموریت های مرکز فوریت های پلیسی اختلال ایجاد کند،عدم آشنایی مردم با حوزه فعالیت های این پلیس است، گفت: اختلافات ملکی مالک و مستاجر، مزاحمت های تلفنی، تهدید و تخریب اموال عمومی و اختلافات خانوادگی جزء مصادیق فوریتی نیستند بلکه شامل مصادیق مشاوره ای هستند.

    رئیس مرکز فوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه سد معبر و پارک خودروها در مکان های ممنوع از دیگر مواردی است که شامل مصادیق فوریتی نمی شود، گفت: خواهشی که از شهروندان داریم اینکه سعی کنند از پارک خودر در معابر و جلوی منازل خودداری نمایند.

    وی ادامه داد:تصادفاتی که تا سقف 6 میلیون و 300 هزار تومان می باشند، نیازی به تصویر کروکی ندارند و شهروندان می توانند با مراجعه به شرکت های بیمه ای خسارت خود را دریافت کنند و نیازی به حضور پلیس در صحنه نیست.

    این مقام انتظامی با تشریح فعالیت های این پلیس،گفت:در پنج ماه و 20 روز نخست امسال، 359 هزار و 624 تماس با مرکز فرویت های پلیسی داشتیم که که از 216 هزار و 192 تماس منجربه عملیات شده، 137هزار و 851 تماس نیازمند بررسی اطلاعاتی بوده، 5 هزار و 581 تماس هم سایر و مزاحمی بوده است.

    سرهنگ حسینی مقدم با بیان اینکه میانگین زمان حضور مامورین در صحنه 9 الی 10 دقیقه بوده است، بیان کرد: 12 درصد تماس ها در حوزه راهور و ترافتیک بوده است و امسال میزان تماس  شهروندان با پلیس 110 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

    وی ادامه داد:در بحث تخلفات بیشتر و در بحث اتباع بیگانه کمترین تماس را داشتتیم، بیشترین تماس ها از شهرستان رشت و کمترین تماس ها از شهرستان املش بوده است.

    رئیس مرکز فوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد:ماهانه 63 هزار و 538 تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در استان داریم که این آمار روزانه 2 هزار و 55 تماس می شود که روزانه حدود هزار تماس معادل 48 درصد تماس ها از مرکز استان صورت می گیرد./ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.