×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

%d8%b1%d9%88%d8%ad%d8%a7%d9%86%db%8c

رئیس جمهوری در دیدار  با استاندار گیلان بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن تمام وعده های سفرهای استانی هیات دولت به گیلان در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

به گزارش «بامردم»، استاندار گیلان، در این نشست از روند اجرای مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به گیلان، به رئیس جمهوری گزارش داد.
محمدعلی نجفی در پایان این نشست که بیش از یک ساعت بطول انجامید، با تشکر از رئیس جمهوری برای انجام این ملاقات و ارائه دستورات راهگشا گفت: در این دیدار گزارشی از آخرین اقدامات اتخاذ شده درباره مصوبات سفر استانی کاروان تدبیر و امید، سرمایه گذاری ها و روند توسعه و پیشرفت استان و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به حجت الاسلام و المسلمین روحانی ارائه شد.

وی افزود: تکمیل راه آهن قزوین رشت و در ادامه آن به آستارا و بندرانزلی، ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه، نوسازی یکپارچه سازی و تسطیح اراضی، آخرین وضعیت ساخت سدها و بیمارستان ها، احداث و تکمیل مجتمع بندری کاسپین، توسعه پرورش ماهی در قفس و مناطق ساحلی، پرداخت تسهیلات به طرح های نیمه تمام و سرمایه در گردش، تکمیل کتابخانه مرکزی رشت فضاهای ورزشی، آموزش عمومی و عالی، احیای تالاب انزلی، ارائه تسهیلات برای تکمیل و ایجاد هتل چهار و پنج ستاره و پرداخت مطالبات صیادی از جمله مباحثی بود که به رئیس جمهوری گزارش شد.
استاندار گیلان ادامه داد: رئیس جمهوری در این دیدار بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن تمام وعده های سفرهای استانی هیات دولت به گیلان در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
نجفی با بیان اینکه در این دیدار اعتبارات لازم برای اتمام طرح های دولت یازدهم در بخش های عمرانی، اقتصادی، سرمایه گذاری، بهداشتی و درمانی و همچنین سایر زمینه ها اختصاص داده شد، افزود: دکتر روحانی در این نشست تاکید و دستورات لازم را برای اجرای سریعتر طرح ها و مصوبات سفر کاروان تدبیر وامید و تحقق این پروژه ها و حوزه های رونق اقتصادی و اشتغالزایی صادر کرد.
رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، بیست و ششم و بیست و هفتم فروردین ماه سال گذشته، در پانزدهمین سفر استانی به گیلان آمدند.
در سفر رئیس جمهوری به گیلان، هفت هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۸ طرح در استان اختصاص یافته است.

انتهای پیام /*

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.