چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۱۱ دلیل برای برد استقلال در دربی
    24 شهریور 1395 - 0:24
    شناسه : 14675
    0

    آبی های تهرانی که بدترین روزهای خود در ادوار لیگ را تجربه می کنند روز جمعه باید برابر پرسپولیس سرحال لیگ شانزدهم به میدان بروند. به گزارش «بامردم»، استقلالی ها روز جمعه در حالی به مصاف رقیب سنتی خود می روند که شانس کمتری برای برد برابر پرسپولیس دارند اما آبی ها هرگز در این […]

    پ
    پ

    آبی های تهرانی که بدترین روزهای خود در ادوار لیگ را تجربه می کنند روز جمعه باید برابر پرسپولیس سرحال لیگ شانزدهم به میدان بروند.

    به گزارش «بامردم»، استقلالی ها روز جمعه در حالی به مصاف رقیب سنتی خود می روند که شانس کمتری برای برد برابر پرسپولیس دارند اما آبی ها هرگز در این بازی از پیش بازنده نیستند و برای برد در دربی هشتاد و سوم نیز 8+3 دلیل دارند که این دلایل عبارتند از:

    1.آمار و ارقام نشان می دهد هر زمان در دربی تیمی با اختلاف امتیاز زیاد از رقیب خود پایین تر است، بازنده دربی نخواهد بود و آبی پوشان این شانس را دارند با تکیه بر این آمار با استفاده از اشتباهات پرسپولیسی ها برنده باشند.

    2.استقلال شروع ناامید کننده ای در لیگ داشته اما می تواند با برد در دربی همه روزهای بد خود را پشت سر بگذارد. کسب سه امتیاز این دیدار برای جبران همه مشکلات استقلال انگیزه ویژه ای برای بازیکنان به شمار می رود.

    3.منصوریان در پنج تقابل گذشته خود برابر پرسپولیس 2 برد و 3تساوی کسب کرده و تجربه شکست برابر پرسپولیس را در کارنامه خود ندارد.

    4.سرمربی آبی ها در تقابل با برانکو نیز آمار خوبی دارد. منصوریان لیگ پانزدهم در دو تقابل با پرسپولیس برانکو یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده تا در این موضوع نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

    5.استقلال تجربه طلسم شکنی در دربی های شهریورماه را در کارنامه خود دارد. آبی ها در 25 شهریور 95 بعد از 12 سال اولین پیروزی با بیش از دو اختلاف گل را ثبت کردند و حالا امیدوارند تا طلسم 9 بازی نبردن را در این شهریور بشکنند.

    6.استقلال بازیکنان تازه واردی مانند رحمانی، رضایی، غفوری و غیره در اختیار دارد که انگیزه ی زیادی برای اثبات توانایی خود در دربی دارند. منصوریان امیدوار است تا با درخشش و انگیزه این بازیکنان روز شگفت آوری برای آبی ها رقم بزند.

    7. استقلال در شش سال گذشته در هفته های ششم در گلزنی عملکرد چشمگیری داشته و در 6 دیدار 10 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل دریافت کرده است. آبی پوشان در سه فصل گذشته نیز موفق به کسب سه پیروزی در هفته ششم لیگ شده اند که همگی با اختلافی بیش از دو گل بوده است.

    8. مهدی رحمتی و خسرو حیدری قدیمی ترین بازیکنان حاضر در دربی هستند. کاپیتان های اول و دوم استقلال می توانند با انتقال تجربه بالای خود به سایر آبی پوشان مسیر برد استقلال در دربی را فراهم کنند.

    ۹. جابر انصاری، کاوه رضایی، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، علی قربانی و آرش افشین برابر پرسپولیس تجربه گلزنی را در کارنامه خود دارند تا آبی ها بازیکنانی که راه گلزنی به پرسپولیس را بلد هستند در ترکیب خود داشته باشند.

    ۱۰.مهدی رحمتی در لیگ پانزدهم تولد خود را در دیدار برابر پرسپولیس با مهار موقعیت تک به تک امید عالیشاه برگزار کرد و تا دیدار برگشت با پرسپولیس در بسیاری از بازی ها به تنهایی توانست کمبودهای استقلال را جبران کند. رحمتی در لیگ شانزدهم نیز تا به امروز روزهای خوبی را سپری نکرده و دوباره این شانس را دارد تا در نبرد با پرسپولیس به روزهای خوب خود بازگردد.

    ۱۱. استقلال به نسبت پرسپولیس نیمکت بهتری در اختیار دارد. منصوریان در صورت تکرار ترکیب بازی با ماشین سازی بازیکنان مانند بختیار رحمانی، پادوانی، علی قربانی، یعقوب کریمی و بهنام برزای را در اختیار دارد که می تواند در طول 90 دقیقه به عنوان یار جانشین حساب ویژه ای روی آنها باز کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.