پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درخواست احداث پل ۳۰ میلیاردی امید در تالش
    09 بهمن 1397 - 11:53
    شناسه : 146985
    1

    شامگاه دوشنبه ۸ بهمن مهندس شهرام غنی زاده شهردار تالش با همراهی محمود شکری نماینده شهرستان های تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ،پورپناه رئیس شورا و محفوظی از اعضا شورای اسلامی شهر با دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در محل دفتر کاری وی دیدار کردند. […]

    پ
    پ

    دیدار شهردار و رئیس شورای شهر تالش با نوبخت - درخواست احداث پل ۳۰ میلیاردی امید در تالش - تالش

    شامگاه دوشنبه ۸ بهمن مهندس شهرام غنی زاده شهردار تالش با همراهی محمود شکری نماینده شهرستان های تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ،پورپناه رئیس شورا و محفوظی از اعضا شورای اسلامی شهر با دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در محل دفتر کاری وی دیدار کردند.

    شهردار تالش پیرو جلسه مشترک هفته جاری که با نماینده مجلس در محل دفتر کاری خود و بازدید مشترک با حاج محمود شکری از پل امید داشت به این ماموریتم کاری اعزام شد.

    غنی زاده در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های دکتر نوبخت و پیگیری های حاج محمود شکری در جهت تسریع در روند اجرای این پروژه گفت: احداث پل امید و بهره برداری از این پروژه بزرگ ملی در شهر تالش ضمن هویت بخشیدن به شهرستان سبب کاهش بار ترافیکی جاده ترانزیتی در کمربندی تالش و تسهیل در رفت و آمد برای شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات خواهد شد.

    بهزاد پورپناه رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تشکر از حمایت دولتمردان و پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به این نکته که پل امید از پروژه های ماندگار دولت تدبیر امید در شهرستان است گفت: اکنون این پروژه زیرساختی و مهم با توکل بخدا و حمایت دولتمردان دلسوز آغاز شده نیازمند مساعدت ویژه می باشد تا پروژه در کوتاهترین مدت زمانی افتتاح و به بهره برداری برسد.

    لازم به ذکر است برای احداث و بهره برداری پل امید ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ۳ میلیارد آن تخصیص یافته و با دریافت اعتبارات لازم برای انجام پروژه های مورد نظربسیاری از مشکلات فعلی شهر و شهرستان تالش رفع خواهد شد.

    در ماموریت یک روزه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با همراهی نماینده مجلس شورای اسلامی دیداری با دکتر جمالی نژاد معاون وزیر کشور نیز جهت دریافت اعتبارات ویژه جهت خدمات رسانی بهینه به شهروندان جهت رشد و توسعه شهر داشتند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.