×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

image 2019 2 6 18 59 39 433 emW - کشف بیش از 79 هزار عدد مواد محترقه در آستارا - آستارا
سرهنگ محمد نمازی با اعلام این خبر گفت: به دنبال اقدامات پلیس آگاهی و عوامل هنگ مرزی آستارا، مشخص شد یک باند چهار نفره تهیه و توزیع مواد محترقه با توجه به نزدیکی پایان سال قصد دارند تعداد زیادی مواد محترقه را در این شهرستان توزیع کنند.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده با مقام قضائی تیم‌های انتظامی و هنگ مرزی آستارا برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.
وی تصریح کرد: مأموران پلیس با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفاء و فعالیت متهمان شده و در یک عملیات اعضای این باند تهیه و توزیع مواد محترقه را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ نمازی گفت: در بازرسی انجام‌شده از محل دستگیری متهمان و همچنین انبارهایی که اقدام به ساخت این مواد محترقه می‌کردند ۷۹ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی مواد محترقه کشف‌شده را ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

وی بیان داشت: در این راستا متهمان ۲۳، ۲۶، ۳۵ و ۳۷ با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در چهارشنبه آخر سال با هنجارشکنان برخورد جدی خواهد کرد و طبق هماهنگی‌های انجام‌شده بایگان‌های مختلف آمادگی کامل داریم تا چهارشنبه پایان سال بدون خطری را سپری کنیم و امیدواریم برای داشتن پایان سالی خوش، خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان بیش‌ازپیش با پلیس همکاری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.