سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دعوت جمعی از احزاب اصلاح طلب شهرستان لاهیجان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
    19 بهمن 1397 - 13:32
    شناسه : 147586
    0

    در سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، جمعی از احزاب اصلاح طلب شهرستان لاهیجان از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ، دعوت بعمل آوردند.

    پ
    پ

    22 بهمن - دعوت جمعی از احزاب اصلاح طلب شهرستان لاهیجان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن - 22 بهمن

    متن این بیانیه به شرح ذیل است :

    بسم الله الرحمن الرحیم

    انَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ (سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰)

    تاریخ شهادت می دهد که مردمان آزاده کهن سرزمین ایران؛ همواره پرچم استقلال و آزادگی را در جهان برافراشته نگاه داشته اند.

    بهمن ۵۷ نماد بزرگی ملت ایران است و همواره به
    افتخار از آن یاد کرده ایم؛
    به یاد مجاهدت ها، مقاومت ها و پیروزی ها. روزگارانی که در هر کوچه و برزن ، غیرت و شهامت می جوشید و در دلها امیدِ سرشار بود. روز های سرد زمستانی که با دم مسیحایی مردی سترگ گرم می شد و به یک اشاره اش ایرانِ بزرگ از ظلم و ستم طاغوتیان و استثمار ننگین شرق و غرب رهایی یافت. عزم و اراده ملت به ثمر نشست و اینچنین بود که یوم الله ۲۲ بهمن ، سر منشا تاریخ جمهوریت ایران شد .

    اینک در طلیعه خورشید چهلمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همدل و هم‌صدا، با عزمی پولادین، گام‌های استوار و نستوه و در صفوفی یک رنگ و یک‌صدا، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های متعالی شهدا ، امام و رهبری تجدید میثاق نموده و در کشاکش بحران‌ها ، کینه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان داخلی و خارجی، از ژرفای وجودمان وحدت ملی را فریاد می‌ کنیم و با تاکید بر رعایت اجرای اصول و موازین قانون اساسی ، عمل به قانون و اجرای صریح آن را خواستاریم.

    بدینوسیله جمعیت احزاب اصلاح طلب شهرستان لاهیجان از کلیه احزاب ، سیاسیون ، تشکل‌ها و سایر نهاد‌ها در استان گیلان ، علی الخصوص مردم همیشه در صحنه ی شهرستان لاهیجان، دعوت به عمل می‌آورد که با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن ماه ، موجبات وحدت، همدلی و آشتی فی‌مابین آحاد مختلف جامعه را فراهم آوردند .

    حزب آزادی
    حزب ندای ایرانیان
    حزب وحدت ایران اسلامی
    حزب وحدت و همدلی ملی
    حزب مردمسالاری
    حزب وحدت و همکاری ملی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.