×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

ولنتاین - تذکر پیامکی به اعضای صنف کافی شاپ در آستانه ولنتاین - ولنتاین

سعید شریف‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص روز ولنتاین و با اشاره به اینکه معمولا در این روزها از سوی اماکن تذکراتی به ما داده می‌شود تا موردی پیش نیاید، اظهار کرد: ولنتاین نشات گرفته از فرهنگ غرب بوده اما ما با اصل عشق ورزیدن و خوشحالی مردم مخالفتی نداریم.

رییس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد عنوان کرد: اما اگر افرادی به دلیل این مناسبت فضایی را به وجود آوردند که خارج از الگوی اسلامی ایرانی باشد، مورد تذکر قرار می‌گیرند، نباید فضا به گونه‌ای باشد که محیط کافی‌شاپ‌ها شلوغ شود و به نوعی از این موقعیت نیز سوءاستفاده نشود.

وی با بیان اینکه کسی با شادی و عشق ورزیدن از راه درست آن مخالف نیست، بیان کرد: در آستانه این روز با ارسال پیامک به اعضای این صنف تذکر لازم را خواهیم داد.

رییس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد همچنین تصریح کرد: ما چیزی تحت عنوان افزایش قیمت اعلام نکردیم و اگر واحد صنفی از این موقعیت سوءاستفاده کند با آن برخورد خواهد شد.

وی در خصوص ساعت فعالیت این واحدها، گفت: در این زمینه ساعت خاصی در نظر گرفته نشده، ساعت کار اصناف چند سال پیش برای کل اصناف پیش بینی شده بود که برداشته شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.