×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نیکفر - واکنش قابل‌تأمل مردم به سخنرانی نماینده لاهیجان و سیاهکل در یک کنسرت خیریه! + حواشی - با مردم

به گزارش «بامردم»، وقتی‌که ذبیح نیکفر نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی میکروفن در دست گرفت تا در کنسرت خیریه گروه دیلمون سخنرانی کند، تماشاگران با دست زدن مداوم و بدون وقفه در سخنرانی آقای نماینده اختلال ایجاد کردند.

این کنسرت خیریه تقریباً دولتی با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد، بهزیستی و گاز و با چندین اسپانسر شب گذشته در هتل رسپینا لاهیجان برگزار شد.

گفته می‌شود در این کنسرت توسط برخی مسئولین دولتی به آقای نماینده که همگان او را به‌عنوان یک نماینده مخالف دولت می‌شناسند تریبون داده‌شده است، از این موضوع که بگذریم جای سؤال است که اصلاً در یک کنسرت چه نیازی به سخنرانی است؟! آیا در یک کنسرت حرفه ای یک مقام مسئول بلند می شود و پیرامون مسائل مختلف و متفرقه سخن می گوید؟

آیا قرار است در فاصله یک سال مانده به انتخابات هر محفل و مجلسی به تریبون سخنرانی‌ تبدیل شود…؟!

واکنش‌های تهدید گونه و انتشار مجدد کذبیات توسط کانال‌های دروغین و بی‌نام‌ونشان حامی آقای نماینده در خلل نظارت نهادهای امنیتی و همچنین فیلم منتشرشده توسط کانال محلی متعلق به مشاور رسانه‌ای آقای نماینده که با دوربین حرفه‌ای و سه‌پایه نیز گرفته‌شده! جالب‌توجه بود.

با این حال بسیاری از حاضرین در این کنسرت ادعا کرده اند که تشویق حضار در انتها به نشانه اعتراض بوده است.

همچنین حذف هدف دار نقش اداره گاز در برگزاری این کنسرت توسط کانال محلی به اصلاح مردمی مشاور نماینده از دیگر نکات قابل اشاره بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.