شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تربیت نامتوازن پدیده‌ی فراگیر جامعه / آموزش‌وپرورش عملاً نقش پدر را از حوزه‌ی تربیتی حذف کرده
    28 بهمن 1397 - 0:31
    شناسه : 148010
    0

    محمددوست از فعالین حوزه زنان گفت: از مسائل موردبررسی امروز پدیده دیگری به نام تربیت نامتوازن است، تربیت نامتوازن پدیده‌ی فراگیر جامعه شده، خانواده در تربیت، شیوه و مواردی را مدنظر دارد و آموزش‌وپرورش به‌عنوان نهاد دیگر حوزه‌ی آموزشی و تربیتی مسیر دیگری را دنبال می‌کند.

    پ
    پ

    فعالین اجتماعی و خانواده گیلان با معاون امور بانوان رئیس جمهور 6 - تربیت نامتوازن پدیده‌ی فراگیر جامعه / آموزش‌وپرورش عملاً نقش پدر را از حوزه‌ی تربیتی حذف کرده - آموزش

    به گزارش خبرنگار «بامردم»؛ نرجس محمد دوست در نشست فعالین اجتماعی و خانواده گیلان با معاون امور بانوان رئیس‌جمهور اظهار داشت: خانم دکتر ابتکار، به‌عنوان کسی که جامعه‌شناسی خوانده جامعه‌شناسی برای درمان درد به تشخیص درست می‌پردازد. اولویت با تشخیص مسئله و سپس پیدا کردن راه‌حل و درمان است.

    این مدرس دانشگاه و دکتری جامعه‌شناسی عنوان زنان و خانواده را یکی از مسائل و چالش‌های حوزه‌ی خانواده در ایران دانست و افزود: وقتی صحبت از خانواده می‌شود، وقتی صحبت از آگاهی سازی می‌شود انواع و اقسام کارگاه‌ها برای زنان گذاشته می‌شود اما دریغ از آگاه‌سازی برای جامعه‌ی مردان.

    رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر آستانه‌اشرفیه عنوان کرد: در مسئله ازدواج کودکان و کودکان زیر 13 سال آگاه‌سازی عملاً باید برای پدران به‌عنوان ولی قهری کودکان صورت گیرد.

    این فعال حوزه زنان گفت: از مسائل موردبررسی امروز پدیده دیگری به نام تربیت نامتوازن است، تربیت نامتوازن پدیده‌ی فراگیر جامعه شده، خانواده در تربیت، شیوه و مواردی را مدنظر دارد و آموزش‌وپرورش به‌عنوان نهاد دیگر حوزه‌ی آموزشی و تربیتی مسیر دیگری را دنبال می‌کند.

    محمد دوست افزود: آموزش‌وپرورش عملاً نقش پدر را از حوزه‌ی تربیتی حذف کرده مگر زمانی پدران به جلسه دعوت می‌شوند که بحث هدیه به مدرسه باشد.

    وی تأکید کرد: آنچه نیازمند توجه به آن هستیم، نگاه متوازن پدر و مادر، زن و مرد در امر تربیت است.

    مدرس دانشگاه و دکتری جامعه‌شناسی خاطرنشان کرد: ازجمله موارد دیگر که شاید کمتر از طلاق رسمی آسیب نداشته باشد طلاق عاطفی بین خانواده است که نیازمند توجه ویژه به این امر می‌باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.