×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سما لاهیجان - کسب افتخارات متعدد توسط دانش‌آموزان مدارس سمای لاهیجان - سما

راهیابی دانش‌آموز سمای لاهیجان به مسابقات استانی قرآن

دانش‌آموز دبیرستان دخترانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان پس از کسب رتبه نخست مسابقات قرآنی به مسابقات استانی راه یافت.
معصومه غلامی دانش‌آموز پایه هفتم دبیرستان دخترانه دوره اول سمای لاهیجان در رشته مفاهیم مسابقات قرآنی پس از کسب رتبه نخست این شهرستان به مسابقات استانی راه یافت.

سه نفر از دانش‌آموزان دخترانه سمای دوره اول لاهیجان در مسابقات قرآن این شهرستان برگزیده شدند که نفر نخست به مرحله استانی راه یافت.

مرسده منصوری دانش‌آموز پایه هفتم، رتبه دوم شهرستان و نیلوفر ثابت قدم دانش‌آموز پایه هشتم در رشته مفاهیم رتبه سوم شهرستان را کسب کردند.

کسب رتبه برتر مسابقه نامه‌ای به خدا توسط دانش‌آموزان سمای لاهیجان

دانش‌آموزان مدرسه سبز سمای لاهیجان موفق به کسب رتبه برتر مرحله نخست مسابقه «نامه‌ای به خدا» با عنوان «ساز دنیا را برایم کوک کن» شدند.

نخستین مسابقه «نامه‌ای به خدا» با عنوان «ساز دنیا را برایم کوک کن» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در راستای شناسایی و پرورش استعدادها تشویق به نوشتن آرزوها و رویاها، تقویت خلاقیت و تمرین نگارش و گستردگی گنجینه لغات در دو گروه سنی کودک و نوجوان برگزار و از بین ۲۴۸ نامه رسیده ۴۵ نامه برای مرحله نخست انتخاب شد.

دانش‌آموزان مدرسه سبز سمای لاهیجان موفق به کسب رتبه برتر مرحله نخست مسابقه «نامه‌ای به خدا» با عنوان «ساز دنیا را برایم کوک کن» شدند.

تمام ۴۵ نامه در یک مجموعه به چاپ خواهد رسید و اسامی برندگان نهایی ۹ اسفند در برنامه دومین جایزه ادبی نیز اعلام می‌شود.

کسب مدال طلا و نقره مسابقات ووشو توسط دانش‌آموزان سمای لاهیجان

مدال طلا و نقره مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان شهرستان آستانه اشرفیه به دانش‌آموزان سمای واحد لاهیجان رسید.

در مسابقات قهرمانی ووشو شهرستان آستان اشرفیه در رده نوجوانان، دانش‌آموزان دبیرستان دوره اول موفق به کسب مقام اول و دوم این دوره از مسابقات شدند.

«ماهک فرهادی» و «ملیکا نجفقلی‌زاده» از دانش‌آموزان پایه هشتم دبیرستان متوسطه دوره اول سمای لاهیجان موفق به کسب مدال طلای و نقره مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.