پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توزیع نهال به قیمت یارانه‌ای در گیلان
    30 بهمن 1397 - 14:14
    شناسه : 148123
    0

    مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان از توزیع ۵۰۰ هزار اصله نهال شناسنامه دار تا پایان اسفند با هدف اصلاح و احیای باغات درجه ۲ و ۳، تامین نهال استاندارد در این استان خبر داد.

    پ
    پ

    نهال درخت - توزیع نهال به قیمت یارانه‌ای در گیلان - توزیع نهال

    منوچهر پارسافر با اشاره به توزیع بیش از ۵۰۰ هزار اصله‌ نهال شناسنامه‌دار مثمر و غیرمثمر، اظهارکرد: توزیع نهال‌های درختان غیرمثمر و میوه ارقام دانه دار، هسته دار، دانه خشک، مرکبات و گیاهان دارویی که مستعد تولید اقتصادی و تجاری است به قیمت یارانه‌ای تا پایان اسفند در استان گیلان ادامه دارد.

    مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزود: بیشتر نهال‌ها با اولویت اجرای طرح‌های توسعه اصلاح، جایگزینی و همینطور توسعه باغ‌ها در اراضی شیب‌دار استان گیلان توزیع و استفاده می شود.

    وی افزایش تولید و کیفیت محصولات باغبانی، اصلاح و احیای باغ‌های درجه ۲ و ۳، تامین نهال استاندارد با اصالت و سالم مورد نیاز باغداران و دستیابی به باغ‌های یکدست و یکنواخت ژنتیکی برای داشتن باغبانی پایدار را از مهمترین اهداف توزیع این نهال‌ شناسنامه‌دار عنوان کرد.

    مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان ادامه داد: امسال بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبارات نهال یارانه دار به استان اختصاص یافته که بخشی از مبلغ خرید نهال به عنوان یارانه به متقاضیان پرداخت می شود.

    ایلنا

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.