چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زایمان عجیب دختر ۷ ماهه ! + عکس +۱۶
    03 اسفند 1397 - 23:00
    شناسه : 148282
    0

    کودک ۷ ماهه یک جنین زنده را در شکم خود باردار بود که با کمک جراحان این جنین از شکم این کودک خارج شد.

    پ
    پ

    زایمان - زایمان عجیب دختر 7 ماهه ! + عکس +16 - دختر ۷ ماهه

    رشد عجیب و خطرناک جنین داخل شکم کودک خردسال هندی تیم پزشکی را برای جراحی اورژانسی آماده کرد ، دختربچه هندی به دلیل اختلال نادر مادرزادی دچار چنین مشکلی شده بود.

    زندگی کودکی که جنین زنده ای داخل شکمش در حال رشد بود در معرض خطر قرار گرفت چرا که وضعیت رشد جنین نگران کننده تر از حد انتظار بود.

    دختربچه ۷ ماهه هندی به نام پرینسا راتاوا دچار مشکلی عجیب بود که تا پیش از این تنها ۲۰۰ مورد از آن در سرتاسر جهان گزارش شده است این دختربچه خردسال جنین زنده ای داخل شکم داشت که به سرعت در حال رشد بود .

    عکسکودکباردار - زایمان عجیب دختر 7 ماهه ! + عکس +16 - دختر ۷ ماهه

    براساس گزارشات ،والدین این دختر بچه ۲ ماه پیش متوجه علامت وجود موجودی زنده داخل بدن فرزندشان شدند اما احساس کردن مسئله ی مهمی نیست و احتمالا اشتباه فکرمی کنند ، این علامت هشدار دهنده مدتی بعد رشد کرد و آنها را نگران کرد تا راهی بیمارستان شوند و واقعیت ماجرا را دریابند.

    تیم ۶ نفره جراحی بیمارستان به سرعت برای خارج کردن جنین زنده آماده شدند و بعد از یک عمل جراحی سخت موفق شدند جنین ۱۳۰ گرمی را از بین کلیه و روده ی کودک خارج کنند.

    رئیس بخش جراحی کودکان، گفت:جنین رشد طبیعی داشته است و همانطور که مشاهده شده ستون مهره های طبیعی، بافت های مغزی و برخی از اندام ها را دارد.

    رکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.