×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

photo news1 - 25 سال در هشت شهر کشور مسئولیت داشته ام/گام بلندی برای توسعه و عمران رشت بر می داریم - با مردم

حسین علیقلی زاده شهردار منتخب شورای اسلامی رشت پس از انتخاب خود به عنوان شهردار گفت: همه چیز خود را می گذارم تا بتوانم گام بلندی برای توسعه شهر و رشت برداشته شود.

وی با اشاره به همدلی بین اعضای شورا و وفاق ایجاد شده، افزود: با افزایش روحیه تعاون و همکاری بین دستگاه های اجرایی، گام بلندی برای توسعه و عمران رشت بر می داریم.

علیقلی زاده درباره بدهکاری های شهرداری رشت اظهار داشت: در مدت سه تا شش ماه با برنامه ریزی و با بستن دفاتر مالی، اصلاح حساب ها و گرفتن تراز مالی بر اساس روش ها و اصول، قطعا به این نتیجه می رسیم که علی الحساب، بستانکار و … شهرداری چیست و بر این اساس به طلبکاران شهرداری پاسخ می دهیم.

شهردار منتخب رشت با اشاره به سوابق کاری خود به عنوان شهردار در تعدادی از شهرها خاطر نشان کرد: در جایی شهرداری را تحویل گرفتم که چهار برابر بودجه بدهکار بود، در مدت یک سال و نیم بدهی شهرداری را صاف کرده و توانستم آمار خوبی به مردم شهر ارایه دهم.

وی درباره ارایه خدمات رفاهی به عنوان دغدغه یکی از اعضای شورا اظهار داشت: زمانی که شهردار گلستان بودم، اولین خدمات رفاهی در مجموعه شهری را در حوزه خدمات شهری در نظر گرفتم، زیرا نیروهای این حوزه شبانه روز کار می کنند که بایستی از تلاش های آنها قدردانی شود.

شهردار منتخب شورای اسلامی کلانشهر رشت با بیان این ۲۵ سال در هشت شهر کشور مسئولیت حوزه مدیریت شهری را داشتم، اضافه کرد: با این حال بومی شهرداری هستم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.