شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازگشت تتلو به ایران / او توسط دادگاه ایران تحت تعقیب است + عکس
    05 اسفند 1397 - 3:38
    شناسه : 148379
    0

    خبر بازگشت تتلو به ایران در فضای مجازی با حواشی زیادی رو به رو گشت.

    پ
    پ

    تتلو - بازگشت تتلو به ایران / او توسط دادگاه ایران تحت تعقیب است + عکس - بازگشت تتلو

    امیر تتلو که قصد برگشتن به ایران را داشت، تصویر بلیط خود را در صفحه شخصی اش منتشر کرد و عنوان کرد که قصد سفر به ایران را دارد.

    این درحالی است که دادگاه ایران بخاطر رفتارهای عجیب و غریب تتلو او را تحت تعقیب قرار داده و این مرد جنجالی در بازگشت به ایران بازداشت خواهد شد.

    امیرحسین مقصودلو که با نام هنری “تتلو” در بین مردم شناخته شده است و برای تکمیل آلبوم خود از ایران خارج شده بود، با انتشار خبر بازگشتش به ایران در کانال تلگرام خود سوژه بسیاری از کاربران در صفحات مجازی شد.

    تتلو هرازگاهی به خاطر کارهای عجیبش در صدر خبرهای جنجالی قرار می گیرد. پس از جنجالی شدن تتو صورتش اکنون سفر بازگشتش به ایران باعث واکنش بسیاری از کاربران شده است. گفته می شود به دلیل لغوکنسرتش در گرجستان برنامه سفر به ایران را دارد.

    تعداد زیادی از کاربران که او را به دلیل توهین هایی که به مردم کرده بود شخصی منفور معرفی کرده بودند از بازگشت او به ایران متعجب شده اند و معتقدند به دلیل این که شناسایی صورت او با وجود تتوهای بسیار، دشوار خواهد بود. آنها با انتشار تصویر پاسپورت او، عدم تطابق چهره اش با عکس پاسپورتش را به نمایش گذاشته اند.

    جمع کثیری از کاربران نیز با جملات طنزآمیز و به سخره گرفتن امیر تتلو نظرات خود را نسبت به بازگشت دوباره او به ایران بیان می کنند.

    رکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.