سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Monday, 22 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام تبریک سرپرست شهرداری رشت به مناسبت روز مهندس
    05 اسفند 1397 - 9:25
    شناسه : 148391
    1

    علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۰۰ شهید مهندس، روز مهندس را به جامعه مهندسین این مرز و بوم تبریک گفت.

    پ
    پ

    بهارمست - پیام تبریک سرپرست شهرداری رشت به مناسبت روز مهندس - رشت

    به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه شهرداری رشت، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۰۰ شهید مهندس، روز مهندس را به جامعه مهندسین این مرز و بوم تبریک گفت. در متن پیام چنین آمده است:

    بسمه تعالی
    نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی به نام روز مهندس در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه است.
    بدیهی است مهندسان ستون های سازندگی شهر ها هستند و وجود این ستون ها می تواند در توسعه شهری و رفاه شهروندی نقش انکار ناپذیری ایفا کند.
    اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۰۰ شهید مهندس، پنجم اسفندماه روز مهندس را به تمامی مهندسان این مرز و بوم و خصوصا همکارانم در شهرداری رشت تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این قشر فعال و پویا را در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم.

    علی بهارمست
    سرپرست شهرداری رشت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.