جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
تقدیر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از سرپرست شهرداری رشت
  • 5 اسفند 1397 ساعت: 17:58
  • شناسه : 148402
    1

    معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از سرپرست شهرداری رشت برای حضور فعال در نمایشگاه مدیریت شهری در بندرعباس تقدیر کرد.

    پ
    پ

    تقدیر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از سرپرست شهرداری رشت 1 - تقدیر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از سرپرست شهرداری رشت - با مردم

    به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اهدای لوح به علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت از زحمات ارزشمند ایشان جهت حضور فعال شهرداری رشت در همایش و نمایشگاه مدیریت شهری تقدیر و تشکر کرد. در این لوح آمده است:

     6532658 - تقدیر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از سرپرست شهرداری رشت - با مردم

    خدمت رسانی افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را برعهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می دارد و بی شک هر فعالیت نظام مند در گرو تلاش تمامی مدیران و کارکنان خدمتگزار است.

    012113 - تقدیر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از سرپرست شهرداری رشت - با مردم

    از آنجایی که همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به نام حمایت از کالای ایرانی شده است، با هدف ارائه دستاورد ها و تجربیات موفق، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان شهرداری ها و دهیاری ها، ارج نهادن به زحمات تلاشگران این بخش و به تصویر کشیدن نقاط قوت، با موفقیت به پایان رسیده است، این لوح تقدیر به پاس زحمات ارزشمند جنابعالی جهت حضور فعال آن شهرداری در همایش و نمایشگاه اهدا می گردد.

    o2 - تقدیر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از سرپرست شهرداری رشت - با مردم

    امید است همواره این پاسداشت مشوقی برای جنابعالی و آن مجموعه برای خدمت رسانی هر چه بیشتر و رسیدن به آرمان شهری که شایسته شهروندان این مرز و بوم باشد.

    توفیقات روزافزون جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

    نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که اول اسفند همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب با هدف ارایه دستاوردهای موفق شهرداریها و دهیاریها در بندر عباس آغاز به کار کرد، شامگاه جمعه سوم اسفند به کار خود پایان داد. انتقال تجربیات موفق شهرداریها و دهیاریها و اطلاع رسانی دستاوردهای موفق و ملی آنها و ارایه فرصت‌ها، طرح‌ ها و پروژه‌ های بزرگ و کوچک سرمایه‌ گذاری شهری در این نمایشگاه برای جذب سرمایه ‌گذاران از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

    o15 - تقدیر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از سرپرست شهرداری رشت - با مردم

    در عین حال، چندین شرکت بخش خصوصی تولید کننده محصولات حوزه مدیریت شهری و روستایی در نمایشگاه شرکت کرده اند که حوزه کاری آنها عبارتست از: فضای سبز، زیباسازی، مبلمان شهری و تجهیزات پارکی، ترافیک و حمل و نقل شهری.

    نمایندگان اداره مطالعات و پژوهشِ مدیریت نوسازی و تحول اداری و سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری رشت، دستاوردهای مدیریت شهری استان گیلان و شهرداری رشت را به نمایش گذاشتند و به معرفی سه پروژه شاخص این شهرداری از جمله مسیر سبز گردشگری، پیاده راه فرهنگی بافت مرکزی و فیبر نوری پرداختند.

    غرفه شهرداری رشت مورد توجه مسئولان و عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت و موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر همایش برای غرفه استان گیلان و  علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت شد.

    شایان ذکر است این نمایشگاه عصر چهارشنبه اول اسفند ماه توسط جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و همتی استاندار هرمزگان و با حضور جمعی از شهرداران و دهیاران و اعضای شوراها و مدیران استانداریها گشایش یافت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.