×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سرهنگ رسول عزیزی - کشف 968 فقره سرقت در لاهیجان - سرقت
سرهنگ رسول عزیزی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح اقدامات پلیس شهرستان لاهیجان در ۱۱ ماهه سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.

این مقام انتظامی گفت: شهرستان لاهیجان یکی از توریستی‌ترین شهرهای استان گیلان است و سالانه جمع کثری از هموطنان و توریست‌های خارجی از این شهر و زیبایی‌هایش دیدن می‌کنند که همین مسئله باعت افزایش برخی جرائم از قبیل تخلفات رانندگی، موادمخدر و سرقت شده است و برای پیشگیری از این معضل چندین مرحله طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیرانه در سطح شهرستان به اجرا در آمده است.

وی به کشف ۹۶۸ فقره سرقت، دستگیری ۵۳۴ سارق و معرفی آنها به مقام قضائی در ۱۱ ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت بالغ بر ۳۵ تن چوب جنگلی قاچاق و ۸۶ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف و متهمان آن تحویل مقام قضائی شدند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر ۱۱۹ کیلوگرم انواع موادمخدر را در این مدت کشف و ۵ باند تهیه و توزیع موادمخدر را متلاشی کردند بیان داشت: تعداد هزار و ۶۴۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

عزیزی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون پلیس لاهیجان ۲ هزار و ۹۲۰ قلم لوازم آرایشی، ۲ هزار و ۷۲۰ قلم دارو، ۳۳ هزار و ۶۶۰ نخ سیگار، ۲ هزار لیتر سوخت، ۱۹ هزار و ۲۰ کیلوگرم آرد و ۱۸۹ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق را در این شهرستان کشف کرده است.

وی بیان داشت: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، یک هزار و ۷۵۲ دستگاه موتورسیکلت و ۷۰۵ دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات، رانندگی بدون گواهینامه، عدم استفاده از کلاه‌ایمنی، بی‌نظمی در عبور و مرور، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر و جابجایی اموال مسروقه توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان این گفت و گو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی، پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران و دهیاران اشاره داشت و خاطرنشان کرد: به منظور استفاده از پتانسیل مردمی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۱۱ ماهه سال جاری، بیش از ۵۰ جلسه شورای معتمد پلیس و ۴۱ جلسه آموزش همگانی در مدارس، مساجد، ادارت و اصناف شهرستان برگزار شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.