×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

علی کریمی - حلالم کنید/ زمانی می رسد که احساس می کنید تلاش ها و داشته های فنی تان نتیجه نمی دهد - سپیدرود

در این نامه آمده است:

«از روز اول می دانستم که کار سختی در پیش داریم. به همین دلیل جدا از بحث مالی همه تلاشم را در حد توان و بضاعتم برای تامین امکانات سخت افزاری مناسب جهت برگزاری تمرین و اردوها انجام دادم که همه آن ها را جزو وظایفم می دانم و منتی بر کسی نیست».

کریمی صحبت هایش را اینطور ادامه داد:«اما زمانی می رسد که احساس می کنید تلاش ها و داشته های فنی تان نتیجه نمی دهد پس رفتن بهتر از ماندن است تا شخص جدید با تفکرات جدید بیاید و شرایط تیم را بهبود بخشد.»

«به همین دلیل قبل از بازی با ماشین سازی تبریز درهفته هجدهم سرکار خانم بخشی مدیریت محترم اداره کل ورزش و جوانان استان و آقای صادقی معاونت این اداره را در جریان تصمیمم قرار دادم. بعداز بازی با پدیده هم بلافاصله مدیریت باشگاه با این عزیزان در همین مورد صحبت کرد.»

کریمی افزود:«طی چند روز گذشته هم وکیل باشگاه جلساتی را با مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار کرد و خودم هم با سرکار خانم بخشی تلفنی صحبت کردم تا مراحل تفویض اختیار و اداره امور تیم به این اداره انجام شود.»

«در پایان هم از مردم استان گیلان و هواداران سپیدرود نهایت تشکر و سپاس را دارم که همیشه مرا مورد حمایت و لطف شان قرار دادند.امیدوارم بهترین نتایج برای این تیم مردمی رقم بخورد و از آن ها می خواهم حلالم کنند. همچنین ضمن تشکراز بازیکنان تیم و مجموعه باشگاه به خاطر زحمات شان انتظار دارم همه تلاششان را برای موفقیت تیم با مالک و کادر جدید به کار گیرند.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.