دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41232 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازارچه صنایع دستی دانش‌آموزان در سمای لاهیجان راه‌اندازی شد
    08 اسفند 1397 - 19:22
    شناسه : 148598
    0

    همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بازارچه صنایع دستی و هنری و غذایی دانش‌آموزان در مدرسه سبز سمای لاهیجان افتتاح شد.

    پ
    پ

    636868687509010301 md - بازارچه صنایع دستی دانش‌آموزان در سمای لاهیجان راه‌اندازی شد - سما لاهیجان

    روز گذشته با حضور معاون امور سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بازارچه صنایع دستی و هنری و غذایی دانش‌آموزان در مدرسه سبز سمای لاهیجان  افتتاح شد.

    دختران دانش‌آموزان مدرسه سبز در فعالیت گروهی انواع آشپزی و هنرهای دستی و هنری خود را در بازارچه یک‌روزه کارآفرینی به نمایش گذاشتند.

    این بازارچه با عنوان کارآفرینان کوچک با هدف توسعه توانمندی‌های دانش‌آموزان در راستای ایجاد فرهنگ کارآفرینی و مدیریت مالی دانش‌آموزان در این مدرسه راه‌اندازی شد.

    در این بازارچه ۵۰ نفر از دانش‌آموزان این مدرسه محصولات خود از جمله شیرینی‌ها، غذاهای سنتی، صنایع‌دستی و انواع تولیدات دست‌ساز خود را به نمایش  و فروش گذاشتند.

    636868689060419591 md - بازارچه صنایع دستی دانش‌آموزان در سمای لاهیجان راه‌اندازی شد - سما لاهیجان

    افشار ضیاظریفی معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان رسالت سما مبنی بر یادگیری هنر آموزی در میان دانش‌آموزان اظهار کرد: مدرسه به‌عنوان پایه و اساس آموزش به این نوجوانان، تأثیرگذارترین نهاد در زمینه خودسازی آنها محسوب می‌شود. به طور حتم برگزاری چنین برنامه‌هایی در سطح مدارس زمینه‌ساز فعالیت بیشتر دانش‌آموزان در زمینه خوداشتغالی خواهد بود و فرهنگ خودکفایی را به آینده‌سازان این مملکت یاد خواهد داد.

    فاطمه خشنود مدیر مدرسه سبز سمای لاهیجان نیز با تشریح اهداف بازارچه گفت: این بازارچه با هدف نحوه خرج، پس‌انداز و آشنایی دانش‌آموزان با حرفه کسب ‌و کار‌، کسب ایده‌های خلاق و تبدیل آن به محصول، افزایش روحیه تولید در دانش‌آموزان، آشنایی با خلاقیت و توانایی‌های دانش‌آموزان و عملی کردن داشته‌های دانش‌آموزان همراه با اعتمادبه‌نفس برگزار شده است.

    636868689240732468 md - بازارچه صنایع دستی دانش‌آموزان در سمای لاهیجان راه‌اندازی شد - سما لاهیجان

    اگرچه این بازارچه به شکل رسمی بازارچه دانش‌آموزان است اما نمایشگاهی از آثار دانش‌آموزان با هدف آموزش کار جمعی و همکاری در فعالیت‌ها و در نهایت کسب روزی حلال است و در پایان بخشی از سود حاصل از این بازارچه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اختصاص خواهد یافت.

    آنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.