جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انهدام باند سارقان کابل و تجهیزات انتقال برق در لنگرود / دستگیری سارق سیم برق در لاهیجان
    08 اسفند 1397 - 19:31
    شناسه : 148606
    0

     فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و دستگیری باند 4 نفره سارقان کابل و تجهیزات برق با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    سیم برق - انهدام باند سارقان کابل و تجهیزات انتقال برق در لنگرود / دستگیری سارق سیم برق در لاهیجان - دستگیر

    سرهنگ ” مجید نیکوئی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در لنگرود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس با انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی یک باند 4 نفره سارقان کابل و تجهیزات انتقال برق را شناسایی کردند.

    وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از شناسایی محل اختفاء متهمان با هماهنگی قضائی طی چند عملیات تمامی اعضای این باند را دستگیر کردند.

    سرهنگ نیکوئی تصریح کرد: متهمان 25، 27، 33 و 37 ساله در تحقیقات پلیس به 5 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان لنگرود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

    دستگیری سارق سیم برق در لاهیجان

    فرمانده انتظامی لاهیجان ازدستگیری سارق سیم برق و کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ ” رسول عزیزی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

    این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و تعقیب سرنخ‌ها سارق را حین ارتکاب جرم با ابزار و لوازم سرقت دستگیر کردند.
    وی با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به 8 فقره سرقت اعتراف کرد افزود: سارق 25 ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از همه مردم خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت، هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.