پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41529 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعلام شرایط خرید خدمت مشمولان غایب
    08 اسفند 1397 - 19:38
    شناسه : 148610
    0

    معاون وظیفه عمومی پلیس گیلان از مهلت و شرایط خرید خدمت مشمولان غایب خبر داد.

    پ
    پ

    1 - اعلام شرایط خرید خدمت مشمولان غایب - خرید خدمت
    سرهنگ ” عابدین تقی‌پور ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: مشمولان غایب که دارای بیش از 8 سال غیبت می‌باشند صرفاً تا پایان سال مهلت دارند درخواست خرید خدمت خود را در دفاتر پلیس +10 ثبت کنند.

    این مقام انتظامی شرایط اقساطی خرید خدمت را تشریح کرده و گفت: طبق ابلاغ سازمان وظیفه عمومی ناجا برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از 8 سال باشد، در صورت تمایل می توانند مبلغ جریمه را بصورت قسطی 13 ماهه پرداخت کنند.

    وی اظهار داشت: این دسته از مشمولان باید قبل از پایان سال 1397 درخواست خود را در دفاتر پلیس+10 ثبت و یک قسط را در سالجاری و مابقی اقساط را در 12 ماه، تا پایان سال 1398 پرداخت کنند.

    معاون وظیفه عمومی پلیس گیلان در پایان با بیان اینکه در اجرای دستورالعمل صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا، مهلت تعیین شده به هیچ وجه قابل تمدید نبوده و با مشمولان غایب برابر قانون برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: کلیه مشمولانی که در مدت تعیین شده درخواست خود را ثبت کنند، خروج از کشور، اخذ وام و کلیه امور مربوط به ماده 10 قانون خدمت وظیفه عمومی، منوط به پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه پیش بینی شده، پرداخت به موقع اقساط و سپردن وثیقه خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.