جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تشدید بارندگی ها و وزش باد در گیلان طی امشب
    09 اسفند 1397 - 15:56
    شناسه : 148651
    1

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از تشدید بارندگی ها و وزش باد در استان طی امشب (پنجشنبه شب) خبر داد.

    پ
    پ

    1 - تشدید بارندگی ها و وزش باد در گیلان طی امشب - بارندگی

    مازیار غلامی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت تناوبی سامانه بارشی در منطقه است که بر این اساس ابرناکی و مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد، کاهش دما و برای ارتفاعات بالادست بارش برف مورد انتظار است.

    وی ادامه داد: از پنجشنبه شب با توجه به تقویت موج ناپایدار، در بعضی نقاط شرایط برای تشدید بارندگی و باد تا صبح جمعه فراهم می شولی ولی این سامانه ناپایدار طی ظهر جمعه تضعیف و به تدریج از منطقه خارج خواهد شد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را ابری و مه آلود ، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد(طی شب بعضی نقاط شدید) ، ارتفاعات بالادست بارش برف عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، ارتفاعات بالادست بارش برف، به تدریج طی ظهر کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی کرد.

    غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۱۹ درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای استان را با دو درجه مربوط به ماسوله و جیرنده ذکر کرد.

    وی بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۰ و کمینه دمای فردای مرکز استان را شش درجه عنوان کرد.

    وی بیشترین میزان بارش باران در گیلان طی شبانه روز گذشته را نیز با بیش از ۱۰ میلمیتر مربوط به لاهیجان عنوان کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.