سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41501 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لاهیجان برای میزبانی ریاست جمهوری آماده می شود
    11 اسفند 1397 - 11:35
    شناسه : 148707
    0

    فرماندار لاهیجان گفت: لاهیجان تنها شهرستان میزبان این دوره از سفر برای استقبال با شکوه از ریاست جمهوری و هیات دولت آماده می شود.

    پ
    پ

    IMG 20190302 091814 856 768x511 - لاهیجان برای میزبانی ریاست جمهوری آماده می شود - فرماندار لاهیجان

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان؛ در آستانه حضور حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات دولت به استان گیلان و شهرستان لاهیجان جلسه شورای اداری این شهرستان به عنوان جلسه هماهنگی این سفر ساعت 22شبانگاه جمعه در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

    فرماندار شهرستان لاهیجان در این جلسه اظهارداشت: مردم لاهیجان به عنوان تنها شهرستان در این سفر میزبان ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت در روز چهارشنبه می‌باشند که امیدواریم میزبان خوبی برای مقامات لشکری و کشوری باشیم و از مزایای آن، شهرستان برخوردار شود.

    سید اسماعیل میرغضنفری افزود: لاهیجان به دلیل گذشته درخشان فرهنگی و میزبانی های خوبی که در ادوار گذشته از روئسای جمهوری و مسئولان کشوری داشته است، در این سفر نیز میزبان هیات دولت است و از سویی هم انتظارات زیادی وجود دارد و استنباط بر این است که استقبال خوبی از سوی مردم این شهرستان بعمل آید.

    وی با اشاره به اینکه این سفر فرصتی برای شهرستان ایجاد می شود که باید از آن به خوبی به نفع مردم این شهرستان استفاده شود، تصریح کرد: این سفر به شهرستان لاهیجان و دیدار مردمی ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی فرصتی خوبی است تا آورده آن به همه مردم برسد.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه با سابقه ای که وجود دارد در این سفر علاوه بر اعتبارات که به استان اختصاص می‌یابد، شهرستان لاهیجان نیز اعتبارات ویژه میزبانی این سفر برخوردار خواهد شد.

    وی با ابلاغ سلام و پیام استاندار گیلان به مردم شهرستان لاهیجان اظهارداشت: دکتر سالاری استاندار گیلان نوید دادند که در سفر ریاست جمهوری بخشی از اعتبارات برای پروژه های نیمه تمام و ناتمام و موضوعاتی که شهرستان مبتلابه آن است برخوردار خواهد شد.

    مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان گفت: در سفر هیات دولت، 24ساعت شهرستان لاهیجان در کانون اخبار جهان قرار خواهد گرفت و در این مدت تمامی تحرکات، رفت و آمدها و موضع گیری ها روی آنتن است که باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

    وی یادآورشد: امروز با دشمنی هایی که استکبارجهانی با ایران دارد و همه کفر در مقابل ایران ایستاده است و می خواهند ثابت کنند که مردم علیه دولت و نظام هستند، می‌بایست همه اقشار وحدت خود را حفظ کنند و با استقبال از ریاست جمهوری از این امتحان پیروز بیرون بیاییم.

    فرماندار لاهیجان تصریح کرد: مقام معظم رهبری از این دولت حمایت می‌کند و اگر در جایی کم کاری دیده می‌شود همه در این نقص سهیم هستیم و باید بدانند که همه مشکلات برعهده دولت نیست.

    وی ادامه داد: موضوعاتی نظیر طرح فاضلاب شهری و روستایی شهرستان، پسماند و زباله، منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان، طرح های نیمه کاره مانند مجتمع فرهنگی در این سفر از سوی مسئولان پیگیری می شود.

    وی به مسئولان ادارات و سازمان ها توصیه کرد: در این هفته نباید از خدمات رسانی مردم غافل شد و به بهانه سفر ریاست جمهوری و هیات دولت مردم از خدمات رسانی روزانه ادارات محروم شوند و حضور مسوولان پای کار ضروری است.

    وی تاکید کرد: همه این سفرها، آمدن ها و رفتن ها برای خدمت به مردم است و هیچ کوتاهی در خدمت رسانی به بهانه جلسات و هماهنگی با سفر ریاست جمهوری پذیرفته نیست و تجربه هایی که از گذشته وجود داشته گاهی در این زمینه به شکل های مختلف کوتاهی وجود داشته است.

    میرغضنفری در پایان یادآورشد: به همه امکانات اداری شامل منابع انسانی و لجستیک برای هماهنگی این سفر نیاز است و هر نوع امکاناتی که ابلاغ می شود باید در اختیار هیات دولت قرار گیرد تا این سفر به شایستگی به پایان برسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.