×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان - دعوت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان از مردم برای استقبال از رئیس‌جمهور در سفر به لاهیجان - با مردم

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان طی سخنانی از شهروندان لاهیجانی خواستند تا حضور گسترده‌ای در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت داشته باشند. اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان اظهار داشتند: در آستانه سال نو و بهار طبیعت، مردم انقلابی و همیشه درصحنه استان گیلان و شهرستان لاهیجان میزبان ریاست محترم جمهوری حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی و کاروان تدبیر و امید هستند.

ازآنجایی‌که همراهی و حمایت‌های مردمی همواره پشتوانه بی‌بدیلی برای نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی است. امیدواریم اینبار نیز مردم انقلابی و متدین با حضور حماسی و شورانگیز خود در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری برگ زرین دیگری را در تاریخ این دیار ثبت نمایند.

بی‌تردید این حضور نشان از حمایت و پشتوانه ارزشمندی به‌منظور تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای توسعه و پیشرفت خواهد بود و میزبانی گرم و پرشور مردم ولایت مدار و باایمان لاهیجان از ریاست محترم و کاروان تدبیر و امید جلوه‌ای دیگر از وحدت، همگرایی و همدلی آحاد مردم و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی را به معرض نمایش خواهد گذاشت و این سفر فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه دیارمان خواهد بود.

ان‌شاءالله با نمایش همبستگی‌مان، امید دشمنان برای ایجاد فاصله بین دولت و ملت مانند همیشه مبدل به یأس و همچنین انگیزه‌ای مضاعف برای خدمتگزاران مردم در دولت و تقویت نظام مقدس اسلامی خواهد شد.

اعضای شورای اسلامی شهرو شهردار لاهیجان در ادامه سخنان خود از استاندار، فرماندار، امام‌جمعه، نماینده لاهیجان در مجلس شورای اسلامی که باعث شدند تا لاهیجان میزبان کاروان تدبیر و امید باشد و همچنین کلیه کسانی که به نحوی در برگزاری مراسم ویژه استقبال از ریاست جمهوری مشارکت دارند، اعم از نیروی نظامی و انتظامی، راهور، پرسنل زحمتکش شهرداری، قدردانی نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.