×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

پارتی - مربی خارجی معروف در پارتی شبانه تهران لو رفت - پارتی

خبرورزشی نوشت: دردسر‌های فضای مجازی تمامی ندارد. دردسر‌های که بعضاً از سوی برخی کاربران برای ستاره‌ها و چهره‌های سرشناس ورزش و سینما به وجود می‌آید و بعضاً هم ستاره‌ها ناخواسته با انتشار یک عکس یا متن برای خودشان درست می‌کنند. درست مثل اتفاقی که دیروز برای دو لژیونر ملی‌پوش ما رخ داد. این دو لژیونر که به دیسکویی در دوحه رفته بودند، تصاویری از خودشان در محیطی که شبیه رستوران و تالار بود، منتشر کردند. بلافاصله این تصاویر در فضای مجازی پیچید و عده‌ای از یقه پیراهن یکی از این دو ملی‌پوش ایراد گرفتند و عده‌ای به میز شام لاکچری‌شان پیله کردند و بعضی‌ها هم طبق عادت به نحوه ایستادن و تیپ یکی از دو لژیونر متلک انداختند، اما ناگهان یک کانال تلگرامی نگاه‌ها را به سمت دیگری برد. این کانال عکس‌هایی از دو خواهر که مدل ایرانی مقیم لندن هستند را منتشر کرد و مدعی شد آن‌ها در همان دیسکو کنار دو لژیونر ایرانی بوده‌اند. یکی از این دو خواهر قبلاً فیلمی منتشر کرده بود که او را در ماربلای اسپانیا کنار یکی از همین دو لژیونر نشان می‌داد. حالا خواهر دیگر هم فیلمی منتشر کرده از دیسکویی در دوحه که گوشه‌ای از تصاویر هر دو لژیونر مشخص هستند.

اما این تنها حاشیه جنجالی دیروز نبود. روز گذشته فیلمی هم از یک مربی خارجی شاغل در ایران در فضای مجازی پخش شد که این مربی خارجی را کنار برادرش و یکی از هموطنان سرشناس خود در یک پارتی شبانه نشان می‌داد. پارتی شبانه‌ای با حضور مردان و زنان و فیلمی که به نوعی نشان می‌داد مربی خارجی شاغل در ایران حالت عادی ندارد.

این فیلم را یکی از حاضران در پارتی منتشر کرد و استوری اینستاگرام همین شخص برای مربی خارجی دردسر درست کرد. دو فیلم ۱۴ ثانیه‌ای که یکی حرکات موزون مربی خارجی را نشان می‌داد و دیگری حضورش در مهمانی را تأیید می‌کرد، دیروز به دست بازیکنان همین تیم رسید و آن‌ها هم برای سرمربی‌شان قصه درست کرده بودند. گویا این فیلم‌های کوتاه حتی به دست مدیران باشگاه هم رسیده و آن‌ها را نگران کرده حاشیه سازی‌ها برای تیم‌شان اوج بگیرد. آن‌ها به بازیکنان تیم می‌گفتند یک مهمانی ساده بود و موضوع را بزرگ نکنید.

فیلم‌های کوتاه از این مهمانی شبانه که جمعه‌شب در تهران برگزار شد به دست خبرنگاران ورزشی هم رسید، اما این فیلم‌ها به دلیل نوع پوشش افراد حاضر در این مراسم، قابل انتشار نیست. این مربی توقع نداشت حضورش در پارتی شبانه تهران لو برود و نزدیکانش دنبال این بودند که متوجه شوند اولین بار چه کسی این فیلم‌ها را منتشر کرده است؟

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.