پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چالش «یک دقیقه با قرآن»؛ حرکتی آتش به اختیار در اینستاگرام
    14 اسفند 1397 - 1:29
    شناسه : 148887
    0

    حسین رفیعی، قاری و مبتهل بین‌المللی قرآن کریم در صفحه اینستاگرامش #چالش_یک_دقیقه_با_قرآن را به راه انداخته که با استقبال علاقه‌مندان به کلام‌الله و چهره‌های فرهنگی، هنری و مذهبی کشور مواجه شده است.

    پ
    پ

    رفیعی - چالش «یک دقیقه با قرآن»؛ حرکتی آتش به اختیار در اینستاگرام - اینستاگرام

    حسین رفیعی، قاری در گفت‌وگویی با بیان اینکه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل به میدان جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران شده است، اظهار کرد: بی‌تردید در پناه قرآن و عمل به آموزه‌های قرآنی می‌توانیم همراه با روش‌ها و سبک‌های نوین و جذاب تبلیغاتی در جهت فرهنگ‌سازی قرآنی با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.

    وی با تأکید بر لزوم حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی به منظور مقابله فرهنگی با هجمه‌های نرم دشمنان، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم» بنابراین اهمیت این موضوع را احساس و اقدام به راه‌اندازی صفحات متعدد در شبکه اجتماعی اینستاگرام با محتوای فرهنگی و قرآنی کردم.

    #چالش_یک_دقیقه_با_قرآن؛ حرکتی آتش به اختیار در اینستاگرام

    قاری و مبتهل بین‌المللی قرآن فالوورهای خود را حدود ۲۳۰ هزار نفر دانست و گفت: پست‌هایی که از تلاوت‌هایم منتشر می‌کنم گاهی بالغ بر یک میلیون مخاطب و بازدیدکننده در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی دارد که نشان می‌دهد نور قرآن قلوب را به سمت خود می‌کشاند و زمینه هدایت را فراهم می‌کند.

    #چالش_یک_دقیقه_با_قرآن؛ حرکتی آتش به اختیار در اینستاگرام

    رفیعی ادامه داد: در صفحه‌ای که با نام خودم در اینستاگرام فعالیت می‌کنم به قرائت موضوعی آیات با صوت و لحن‌های متفاوت از قرای برجسته کشوری و بین‌المللی می‌پردازم و گاهی بخش‌هایی از تلاوت سایر قرا را منتشر می‌کنم که هم جنبه آموزشی داشته باشد و هم مخاطبانی را که آشنایی چندانی با فضای معنوی قرآن ندارند جذب کند و در نهایت مقدمه‌ای برای انس بیشتر آنان با کلام‌الله مجید شود.

    #چالش_یک_دقیقه_با_قرآن؛ حرکتی آتش به اختیار در اینستاگرام

    وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیاری جوانان انقلابی در عرصه فرهنگ، خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، برای مقاومت در جبهه فرهنگی باید آتش به اختیار باشیم لذا #چالش_یک_دقیقه_با_قرآن را مطرح و در اینستاگرام راه‌اندازی کردم تا با پیوستن فعالان قرآنی به این چالش زمینه ترویج فرهنگ قرآنی را فراهم کنم.

    #چالش_یک_دقیقه_با_قرآن؛ حرکتی آتش به اختیار در اینستاگرام

    قاری برجسته گیلانی اضافه کرد: نحوه شرکت در چالش مذکور به این صورت است که هر کسی که در اینستاگرام دارای صفحه مجازی است، می‌تواند با قرار دادن یک کلیپ تلاوت یک دقیقه‌ای از خودش یا قاری مورد علاقه‌اش همراه با ترجمه از این چالش حمایت کند تا ما در آینده نزدیک شاهد این باشیم که تمام فضای مجازی خصوصاً اینستاگرام متبرک به نور قرآن شود.

    #چالش_یک_دقیقه_با_قرآن؛ حرکتی آتش به اختیار در اینستاگرام

    رفیعی با بیان اینکه خوشبختانه #چالش_یک_دقیقه_با_قرآن مورد حمایت ورزشکاران، هنرمندان و خوانندگان، مجریان صدا و سیما، بازیگران سینما و تلویزیون و حتی اساتید دانشگاه و سیاسیون قرار گرفته است، یادآور شد: ثواب این ‌حرکت و همه تلاوت‌ها به روح شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و فاجعه منا به ویژه شهدای قرآنی هدیه می‌شود.

    ایکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.