جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری جلسه هم اندیشی پیرامون برگزاری مطلوب همایش «برگی از مهربانی» در سما لاهیجان
    18 اسفند 1397 - 23:45
    شناسه : 149208
    0

    جلسه هم اندیشی کارگروه برگزاری همایش «برگی از مهربانی» به منظور رونمایی از کتاب حوزه کودکان و همچنین حمایت از کودکان بی سرپرست در سما لاهیجان برگزار شد. در این جلسه که به اتفاق اعضا و با حضور معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل تشکیل گردید، پیرامون «کیفیت برگزاری»، «انتخاب […]

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۹ ۰۳ ۰۹ ۱۵ ۵۵ ۴۵ - برگزاری جلسه هم اندیشی پیرامون برگزاری مطلوب همایش «برگی از مهربانی» در سما لاهیجان - سما

    جلسه هم اندیشی کارگروه برگزاری همایش «برگی از مهربانی» به منظور رونمایی از کتاب حوزه کودکان و همچنین حمایت از کودکان بی سرپرست در سما لاهیجان برگزار شد. در این جلسه که به اتفاق اعضا و با حضور معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل تشکیل گردید، پیرامون «کیفیت برگزاری»، «انتخاب مدعوین ملی پوش»، «کارهای جانبی و حاشیه ای این همایش»، «تبلیغات بیشتر جهت پربارتر برگزار شدن این رویداد فرهنگی» و … بحث و تبادل نظر شد.

    دکتر افشار ضیاظریفی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در این جلسه در سخنانی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این همایش، کار در حال ارائه را بسیار ارزشمند عنوان نمود و خاطرنشان کرد: در همایش «برگی از مهربانی» دو هدف بزرگ را دنبال می کنیم؛ « فرهنگ سازی جهت حمایت از کودکان سرطانی و بی سرپرست» با حضور موسسه خیریه محک و شخصیت های ورزشی ملی، «رونمایی از کتاب حوزه سلامت کودکان» که به همت مدرسه سبز تالیف شده است.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد که باید برای اجرای این کار هم به کیفیت و هم به کمیت برنامه ها توجه داشته باشیم. ضیاظریفی موفق برگزار شدن این کار بزرگ را از اهداف اصلی سما لاهیجان دانست و خاطرنشان کرد باید تمام دقت و تلاش خودمان را به کار بگیریم که این رویداد علمی و فرهنگی به بهترین وجه ممکن برگزار شود.

    لازم به ذکر است که این همایش در روز دوشنبه مورخ 20 / 12/ 1397 راس ساعت 16 در سالن اجتماعات سما لاهیجان برگزار می شود و شرکت برای عموم آزاد است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.