جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان قهرمان مسابقات آمادگی جسمانی کشور شد
    20 اسفند 1397 - 14:05
    شناسه : 149295
    1

    رقابت های آمادگی جسمانی قهرمانی کارمندان کشور با برتری تیم استان گیلان در بوشهر پایان یافت.

    پ
    پ

    n83237655 72893098 - گیلان قهرمان مسابقات آمادگی جسمانی کشور شد - آمادگی جسمانی

    مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: در جریان این مسابقات که در بخش مردان برگزار شد ، تیم آتش نشانی رشت نماینده گیلان در این مسابقات عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

    سعید علیپور افزود: در جریان این مسابقات، تیم آمادگی جسمانی مردان آتش نشانی رشت موفق شد با اقتدار برابر تمامی حریفان خود به برتری دست یابد تا در نهایت روی سکوی قهرمانی این مسابقات قرار گیرد.

    وی ادامه داد: مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی کارمندان کشور در آیتم های مختلف برگزار شد که تیم آتش نشانی رشت با موفقیت تمامی این مراحل را پشت سر گذاشت تا در نهایت با کسب بیشترین امتیاز قهرمان کشور شود.

    وی بیان کرد: در رقابت های آمادگی جسمانی قهرمانی کارمندان کشور در بخش مردان، زبده ترین تیم های این رشته از استان های مختلف حضور داشتند که در بوشهر با هم به رقابت پرداختند.

    مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین تیم آتش نشانی رشت علاوه به کسب قهرمانی در رقابت های آمادگی جسمانی کارمندان کشور، در مسابقات طناب کشی قهرمانی کارمندان کشور نیز که در رشت برگزار شده بود، در بخش مردان مقام قهرمانی را کسب کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.