×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

photo 2019 03 13 01 37 32 3 768x545 - انتصاب در «شورای ترافیک» چه ربط و «افتخاری» برای «بازار فومن» دارد؟! -

هرچند با ابلاغیه استاندار گیلان مبنی بر لغو تشریفات زدایی در سفرها و امور اداری منجر به کاهش نصب بنرها در سطح استان گیلان شده است(البته در زمان سفر ریاست جمهوری بازهم به وفور دیده می شد)، اما با این حال همچنان نصب بنر به عنوان یک روش متداول تبلیغاتی در استان گیلان محسوب می شود.

اخیرا نیز انتخاب حجت الاسلام افتخاری به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور منجر به نصب بنرهای متعدد تبریک از سوی افراد ،گروه ها و نهادهای مختلف شد.

جالب است که همین نماینده فومن و شفت مدتی پیش از ابلاغیه تشریفات زدایی در سفرهای اداری تمجید کرده بود و گفته بود: «باید عوامل دولتی کارهایشان صادقانه و در خدمت مردم انجام دهند تا اینکه اثر گذاری و محبوبیت و ماندگاری کارهایشان بیشتر شود.» ولی متاسفانه اکنون کار به جایی رسیده که به طور مثال شاهد تبریکات غیرمتعارف به وی هستیم که در هیج کجای جهان سابقه ندارد. ولی متاسفانه هرچه به انتخابات مجلس نزدیک می شویم بیشتر از سوی افراد مختلف دیده می شود.

در مورد این بنرها سوالات و ابهامات زیادی مطرح است. به طور مثال آیا «بازاریان شهرستان فومن» هر روز اخبار را چنین دقیق پیگیری می کنند که عضویت مثلا شورای هماهنگی ترافیک کشور برای ان ها مهم باشد؟ اصلا می دانند در این شورا چه تصمیماتی گرفته می شود که عضویت یک نماینده نشانه شایستگی آن باشد؟ از آن مهم تر ربط بازار به ترافیک چیست؟ آیا جز این است که بگوئیم این پیام تبریک تنها یک هزینه تجملاتی تبلیغاتی بی رویه ای است که در واقعیت قرار نیست هیچ منفعتی مستقیم برای قشر خاصی را ایجاد کند.

البته بی ربطی بازار به ترافیک بدین معنا نیست که فردا رانندگان تاکسی برای حجت الاسلام افتخاری اقدام به نصب بنر کنند. بلکه باید اساسا این تشریفات اضافی جمع شود. یکی مثل نماینده فومن و شفت برای این که شایستگی خود را در امر ترافیک ثابت کند شاید نیاز باشد در ابتدا مساله پل ورودی فومن را به پایان برساند که سالها به حال خود رها شده است و هر نماینده ای که می اید به شیوه خود دوست دارد آن را تکمیل کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.