پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نصب بنرهای تقدیر از نماینده لاهیجان برای تغییر پیمانکار یک پروژه! / آیا وظایف نمایندگی تغییر کرده است؟
    22 اسفند 1397 - 23:42
    شناسه : 149471
    0

    نصب بنرهای متعدد تقدیر از نماینده لاهیجان برای تغییر پیمانکار یک پروژه سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

    پ
    پ

    بنر تشکر از نیکفر نماینده لاهیجان 2 - نصب بنرهای تقدیر از نماینده لاهیجان برای تغییر پیمانکار یک پروژه! / آیا وظایف نمایندگی تغییر کرده است؟ - انتخابات

    به گزارش «بامردم»، نصب بنرهای تقدیر از نماینده لاهیجان و سیاهکل برای تغییر پیمانکار یک پروژه آن‌هم در چند نقطه از شهر به همراه نصب داربست سوژه بسیاری از کاربران فضای مجازی شده است.

    جالب‌توجه اینکه نصب این بنرها در نقاط مختلف شهرستان در سایه بی‌توجهی مسئولین این شهرستان به بخشنامه اخیر تشریفات زدایی استاندار گیلان اتفاق افتاده است.

    از بحث محتوایی و تخصصی متن بنر (تغییر پیمانکار یک پروژه) که خود حکایت از دخالت آقای نماینده در واگذاری یک پروژه و افزودن بر وظایف نمایندگی دارد بگذریم، سؤالی که باقی می‌ماند این است که آیا مردم به‌راستی این تعداد بنر ابعاد بزرگ را برای همچین موضوعی با هزینه بسیار، چاپ و در چندین نقطه از شهر با داربست و … نصب‌کرده‌اند یا ماجرا چیز دیگری است؟!

    البته ناگفته نماند که پیش‌ازاین نیز تصویر و متنی در فضای مجازی در رابطه با این نماینده مجلس منتشرشده بود که نشان می‌داد اعضای دفتر او در حال نصب بنر تشکر از آقای نماینده دریکی از میادین شهرستان هستند.

    شنیده می‌شود این روزها در جای‌جای استان و در یک سال باقی‌مانده به انتخابات، برخی درصدد این هستند که عملکرد ضعیف و عملی نشدن وعده‌های انتخاباتی خود را با نصب این‌گونه بنرهای تبریک و تشکر جبران کنند! غافل از اینکه این بنر درمانی‌ها نیز دیگر جوابگو نیست و مردم آگاه هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.