جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اعتراف می‌کنم که اوضاع شهر از دست ما خارج‌شده است / امیدوارم اتفاقات خوبی برای لشت نشا بیفتد
    26 اسفند 1397 - 10:19
    شناسه : 149618
    0

    عضو شورای شهر لشت نشا با بیان اینکه اقدامات شهردار شهر مجموعه شهرداری را در ارائه خدمات به شهروندان متزلزل کرده گفت: عدم مشورت پذیری وی از شهروندان و شورای شهر به عنوان منتخبین و نمایندگان مردم حاصل به وجود آمدن این وضعیت است.

    پ
    پ

    صادقی - اعتراف می‌کنم که اوضاع شهر از دست ما خارج‌شده است / امیدوارم اتفاقات خوبی برای لشت نشا بیفتد - با مردم

    محمد صادقی با اشاره به وضعیت بی نظم شهرداری لشت نشا در آستانه سال نو اظهار داشت: متاسفانه مدیریت شهری لشت نشا از انجام ساده ترین کارها بر نمی آید و این مشکلی است که همه ی اعضای شورا و شهردار نسبت به وجود آمدن آن مقصر هستند. وی افزود: بارها از شهردار نسبت به عملکردش سوال شده اما متاسفانه پاسخ روشن و شفافی در ارتباط با موارد طرح شده دریافت نشده است.

    عضو شورای شهرستان رشت ادامه داد: لشت نشا با توجه به موقعیت جغرافیایی خود یکی از مسیرهای اصلی گردشگری در مرکز استان و محل اتصال بسیاری از نقاط گیلان به کوه و نوار ساحلی است. در آستانه سال ۹۸ همچنان جداول و برخی دیوار های شهر را خالی از رنگ و کدر می بینیم و هیچ نشانی از فرا رسیدن بهار در شهر نیست.

    وی با بیان اینکه در برخی از میادین شهر با مشکل عدم روشنایی مواجه ایم گفت: این عدم توجه به سیمای شهر مردم را نسبت به ما ناامید می کند.
    عضو کمسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر لشت نشا افزود: شهر لشت نشا از قدیم به عنوان یکی از قطب های فرهنگی استان شناخته شده است اما هیچ المانی که هویت و ریشه لشت نشا را نشان دهد در شهر نمی بینیم.

    وی ادامه داد: یک اتفاق عجیب که از گفتنش به عنوان عضو شورای شهر شرم دارم این است که پرسنل زحمت کش شهرداری چندین ماه است، از گرفتن حقوق، دستمزد، پاداش و عیدی امسال محروم شدند.

    عضو شورای شهر لشت نشا با بیان اینکه اقدامات شهردار شهر مجموعه شهرداری را در ارائه خدمات به شهروندان متزلزل کرده گفت: عدم مشورت پذیری وی از شهروندان و شورای شهر به عنوان منتخبین و نمایندگان مردم حاصل به وجود آمدن این وضعیت است.

    صادقی بیان داشت: به عنوان عضو شورا اعتراف میکنم که اوضاع از دست ما خارج شده است و شهردار لشت نشا با ماجراجویی شهرداری را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده و از پس هزینه های جاری آن هم بر نمی آید.

    وی در پایان گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده به خدا پناه می برم و تنها میتوانم امیدوار باشم تا در آینده با تغییر شرایط شاهد روزهای بهتری برای لشت نشا و همشهریانم باشم.

    منبع: رشت گیلان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.