شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز نوروز ۹۸ با باران در گیلان
    28 اسفند 1397 - 8:43
    شناسه : 149762
    0

    سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی آسمان و بارندگی ها در استان تا سه روز آینده خبر داد.

    پ
    پ

    3 - آغاز نوروز ۹۸ با باران در گیلان - باران

    مازیار غلامی عصر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشاندهنده فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه است که بر این اساس طی سه روز آینده به تناوب شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد ، ارتفاعات برف و کاهش دما پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: قبل از ظهر چهارشنبه این سامانه بارشی از سمت غرب استان تضعیف شده و کاهش ابر مورد انتظار است همچنین از روز پنجشنبه تا پایان هفته ؛ روند افزایش دما مهیاست.

    سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را ابری و مه آلود، بارندگی متناوب و وزش باد، ارتفاعات بارش متناوب برف عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بویژه عصر و شب، پاره ای نقاط شدید) ، ارتفاعات بارش برف پیش بینی کرد.

    به گفته غلامی؛ بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۱۸ درجه مربوط به رودسر و کمینه دمای استان برای فردا با صفر درجه مربوط به دیلمان و جیرنده است.

    وی بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۲ درجه و کمینه دمای فردای مرکز گیلان را نیز هشت درجه ذکرکرد.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.