پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آمادگی استان گیلان برای حضور ۱۷میلیون گردشگر نوروزی
    29 اسفند 1397 - 13:20
    شناسه : 149812
    1

    استاندار گیلان از آمادگی تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی استان برای حضور ۱۷میلیون گردشگر نوروزی خبر داد.

    پ
    پ

    مصطفی سالاری استاندار گیلان - آمادگی استان گیلان برای حضور 17میلیون گردشگر نوروزی - گردشگر

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در گفتگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز باران از آمادگی استان برای میزبانی از میهمانان نوروزی خبر داد .

    وی با بیان بر اساس پیش بینی ها در نوروز۹۸ شاهد افزایش شمار گردشگران ورودی به استان هستیم افزود:افتتاح راه آهن گیلان خود عاملی برای افزایش تعداد گردشگران نوروزی محسوب می شود.

    سالاری با اشاره به ورود ۹میلیون نفر روز گردشگر نوروزی در سالجاری بیان داشت: پیش بینی می شود که این رقم در سال جدید افزایش قابل توجهی داشته باشد و تا ۱۱الی۱۲میلیون نفر روز برسد.

    نماینده عالی دولت در گیلان از فراهم بودن بستر حضور ۱۷میلیون گردشگر نوروزی در استان طی روزهای آتی خبر داد و یادآور شد:حدود ۲هزار واحد تاسیسات گردشگری شامل هتل،متل،خانه مسافر و واحدهای بومگردی آماده ارائه خدمات اقامتی به مسافران است.

    وی با بیان اینکه واحدهای بین راهی،واحدهای امدادی و جاده ای و همچنین واحدهای پذیرایی آمادگی کامل برای انجام خدمات در ایام نوروز دارند تصریح کرد: سعی شده تا تعداد این واحدهای خدمات رسان نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد و کیفیتی بهتر را ارائه دهد.

    سالاری یادآور شد:همچنین برای کنترل بار ترافیکی در محورهای ورودی استان به ویژه رودبار تلاش شده تا با مدیریتی مطلوب و پیش بینی راهای جایگزین و دسترسی های تکمیلی آرامش و سهولت در جریان سفر برای مسافران نوروزی گیلان محقق شود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.