×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

یکی از پرطرفدارترین گجت‌های امروزه به‌حساب می‌آیند. کمپانی‌های بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و هر ساله از محصولات جدید خود پرده‌ برمی‌دارند. شرکت‌هایی مثل ال‌جی، سامسونگ، سونی و پاناسونیک چندتا از غول‌های این صنعت پرسود هستند که برترین مدل‌ها را تولید می‌نمایند. از این رو انتخاب برای کاربران دشوار شده و برای خرید تلویزیونی مناسب باید وقت زیادی را برای تحقیقات صرف کنند. به‌همین دلیل راهنماهای خرید نوشته می‌شوند تا شما راحت‌تر دیوایس مورد نظرتان را خریداری نمایید. در این نوبت می‌خواهیم بهترین تلویزیون‌ها با نمایشگر تخت را بشناسیم، پس با ما همراه باشید.


ال‌جی OLED65C8GI

تخت

این مدل از دیزاین مدرن و زیبایی سود می‌برد و گفتنی‌ست حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر دیده می‌شود. به این ترتیب تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها در OLED65C8GI هیجان‌انگیزتر خواهد بود. ولی مهم‌ترین دلیل برای خرید تلویزیون کره‌ای، پنل خیره‌کننده آن است. شرکت سازنده صفحه‌ای ۶۵ اینچی و از نوع اولد را تدارک دیده که روشنایی زیادی را برای دستگاه رقم زده و از طرفی موجب جذاب‌تر شدن رنگ‌ها شده. خوش‌بختانه ال‌جی از رزولوشن ۴K برای OLED65C8GI سود جسته تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید و چیزی را از دست ندهید. گذشته از این‌ها، طیف گسترده‌ای از تکنولوژی‌ها به‌کار گرفته‌ شده‌اند تا کیفیت کلی نمایشگر افزایش یابد. در نتیجه محصول مذکور گزینه‌ای مطلوب برای عاشقان سریال و فیلم شمرده می‌شود. بلندگوهای توان‌مند یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این گجت است که موزیک‌ها را با شفافیت و میزان باس بالا پلی می‌کند. OLED65C8GI به استانداردهای دالبی اتموس، Clear Voice و OLED Surround مجهز گشته تا از شنیدن موسیقی متن فیلم‌ها و محتوای مورد علاقه‌تان لذت ببرید. ال‌جی رابط هوشمند را از یاد نبرده و WebOS همیشگی را برای این تلویزیون غول‌پیکر در نظر گرفته. به‌لطف این سیستم هوشمند می‌توانید اپلیکیشن‌های محبوب را نصب کنید، به تجربه بازی‌های مختلف بپردازید و به مرور در اینترنت مشغول شوید. ناگفته نماند ریموت کنترلی به‌ اصطلاح جادویی همراه OLED65C8GI عرضه شده تا تنها با صدای خود بتوانید با تلویزیون تعامل داشته باشید و به‌عنوان مثال صدا را کم و زیاد کنید یا شبکه را تغییر دهید.

سونی KD-65X8500F

تخت

تولیدکننده صفحه‌نمایش ۶۵ اینچی و ال‌ای‌دی را برای محصول خود تدارک دیده که نیاز تمام کاربران را پوشش می‌دهد. این نمایشگر محتواهای گوناگون با جذابیت بالا پخش می‌کند و از روشنایی بسیاری سود می‌برد. رزولوشن ۴K نیز فراموش نشده و در این صورت قادر به مشاهده جزئیات زیادی در تصاویر هستید. برای این که موسیقی‌ها با کیفیت بالا پلی شوند، سونی از دو اسپیکر قدرت‌مند در KD-65X8500F بهره گرفته که آهنگ‌ها را با وضوح مطلوب و میزان بلندی بالا پخش می‌کنند. اما چیزی که تلویزیون ژاپنی را از اکثر رقیبان خود متمایز می‌سازد رابط هوشمند آن است. کمپانی سازنده این مدل را به پلت‌فرم گوگل مجهز نموده تا بتوانید اپ‌های مختلف و کاربردی را دانلود و نصب کنید و بازی‌های جذاب اندرویدی را تجربه نمایید. همچنین قادرید به سایت‌های دل‌خواه‌تان سر بزنید و حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود را چک کنید. طراحی مدرن یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید KD-65X8500F به‌شمار می‌رود و این تلویزیون را در کلاس دیوایس‌های لاکچری قرار می‌دهد.

قیمت: ۲۰ میلیون تومان

پاناسونیک ۵۵DS630R

تخت

پاناسونیک جز برترین تولیدکنندگان حوزه تلویزیون‌هاست و هر ساله از محصولات لوکسی پرده‌ برمی‌دارد. ۵۵DS630R نیز از این قاعده پیروی می‌کند و از دیزاین مدرن و چشم‌گیری بهره می‌گیرد. حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر به‌چشم می‌خورد که تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها را جذاب‌تر نموده. صحبت از نمایشگر شد. تولیدکننده پنلی ۵۵ اینچی و ال‌ای‌دی را برای این مدل تدارک دیده که از روشنایی مطلوب برخوردار است و از طرفی رنگ‌ها را به‌صورت اغراق‌آمیز به‌نمایش می‌گذارد. گفتنی‌ست پاناسونیک در ۵۵DS630R از رزولوشن فول ا‌چ‌دی سود برده تا قادر به دیدن جزئیات رضایت‌بخشی از تصاویر باشید. اگر عاشق موسیقی هستید، حتما این مدل را مدنظر داشته باشید. شرکت سازنده دو بلندگوی خوش‌صدا را برای تلویزیون خود در نظر گرفته که آهنگ‌ها را با وضوح نسبتا بالا و میزان بلندی مناسب پخش می‌کنند. می‌خواهید با تلویزیون‌تان به مرور در اینترنت بپردازید؟ پس شما نیاز به یک دیوایس هوشمند دارید. ۵۵DS630R از سیستم‌عامل فایرفاکس سود می‌جوید که به شما این امکان را می‌دهد تا به‌ سایت‌های دل‌خواه‌تان سر بزنید.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

ایکس ویژن ۴۳XT515

تخت

اگر نمی‌خواهید برای خرید یک تلویزیون با نمایشگر تخت مبلغ زیادی بپردازید و در عین حال به‌دنبال دیوایسی با کیفیت بالا هستید، حتما ۴۳XT515 را در سبد خریدتان قرار دهید. تولیدکننده پنلی ۴۳ اینچی و ال‌ای‌دی با رزولوشن فول اچ‌دی را برای محصول خود تدارک دیده که طیف وسیعی از کاربران را راضی می‌کند. این دیسپلی از روشنایی نسبتا خوبی برخوردار است و قادر به دیدن جزئیات بسیاری در تصاویر هستید. بلندگوهای قدرت‌مند یکی از ویژگی‌های جذاب این مدل به‌حساب می‌آید که شنیدن موسیقی‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌نماید. در حقیقت موزیک‌ها با شفافیت رضایت‌بخش و میزان باس مطلوب پلی می‌شوند. خوش‌بختانه ایکس ویژن رابط هوشمند را فراموش نکرده و ۴۳XT515 از پلت‌فرم اندروید بهره می‌گیرد. به این ترتیب می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌تان را نصب کنید، به تجربه از بازی‌ها بپردازید و به‌راحتی در اینترنت جست‌وجو نمایید.

قیمت: ۵ میلیون تومان

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.