×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فاضلی

فیروز فاضلی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در همین خصوص در گفت و گویی کوتاه با تابناک اظهار کرد: پویش مردمی #من_نوروز_کتاب_هدیه_میدهم اقدام مبارک و ارزشمندی است که توسط شهرداری لنگرود صورت گرفته است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: کتب تجربه های فشرده زندگی هستند و انسانی که با کتاب انس می گیرد با تفکر همزادمی شود.

فاضلی گفت: یکی از علایق ذاتی انسانها این است که می خواهندت جارب خود را به دیگران منتقل کنند و کتابهای خوانده شده خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: اگر به قفسه کتابهای خود لحظاتی خیره شویم خواهیم دید که بعضی از کتابها منتظرند تا دیگران هم آنها را ببینند و بخوانند و فرهنگ بدون مطالعه, گویی یک روند تکراری و کسل کننده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان خاطرنشان کرد: بیاییم تجارب مکتوب خود را به هم انتقال دهیم تا سرعت بسیاری از آسیبهای اجتماعی و فرهنگی را لااقل کند کنیم و خاک فراموشی را از کتابها بزداییم؛ در پایان از همه عواملی که موجب شدند تا سال جدید را با پویش مردمی #من_نوروز_کتاب_هدیه_میدهم آغاز کنیم تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم از این دست اقدامات ادامه دار باشد.

منبع: تابناک

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.