×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

معارفه فرمانده سپاه ناحیه لنگرود 9 - ارسال کمک‌های یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی گیلانیان به سیل‌زدگان کشور - سپاه قدس گیلان

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: نیروهای گیلانی در چهار استان سیل‌زده خوزستان، لرستان، مازندران و گلستان در حال خدمت‌رسانی به مردم گرفتار در سیل هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۶ دستگاه لودر، بیل و کامیون برای شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی فرستاده‌ شده، افزود: اکیپ مهندسی سپاه قدس گیلان همراه با دو دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر و سه دستگاه کمپرسی جهت خدمت‌رسانی به مردم شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی امروز عازم منطقه می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بسیج و سپاه هیچ محدودیتی در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان ندارند، افزود: تا این لحظه تعداد هفت‌دستگاه سنگین واحد مهندسی سپاه قدس گیلان به خوزستان و سه دستگاه ماشین سنگین کمپرسی جهت خدمات‌رسانی به پل‌دختر فرستاد شده و در صورت نیاز باز هم فرستاده می‌شود.

عبدالله پور با اشاره به اینکه نیروهای خدمت رسان سپاه قدس گیلان در منطقه مستقرشده‌اند، تصریح کرد: در روزهای های گذشته فقط بیش از ۲۰ تن آب‌معدنی به شهرستان سیل‌زده پل‌دختر ارسال‌شده و در سیل گلستان و مازندران نیز بیش از ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی نقدی و غیر نقدی در مرحله نخست به این دو استان فرستاده شد و تعدادی از نیروهای جهادی ما نیز در منطقه حضور دارند.

وی با اشاره به واگذاری رفع مشکلات ناشی از سیلاب دو شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی مازندران به سپاه قدس گیلان بیان کرد: تعداد دو دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر سه دستگاه کمپرسی جهت خدمت‌رسانی به مردم شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی امروز عازم منطقه می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اعزام کاروان بزرگ کمک‌های مردمی گیلان به سمت مناطق سیل‌زده در روز پاسدار، افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی، مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان کمک غیر نقدی نیز توسط مردم گیلان برای ارسال به مناطق سیل زده به سپاه قدس گیلان اهدا شده است.

عبدالله پور با اشاره به اینکه مساجد و پایگاه‌های بسیج نقش اصلی را در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران داشتند، بیان کرد: علاوه بر سپاه و آستان قدس رضوی در گیلان، کمیته امداد و هلال‌احمر نیز در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

وی با اشاره به اینکه روز پنج‌شنبه لوازم ضروری خانگی ۲۲ منزل سیل‌زده شمال کشور توسط سپاه ناحیه فومن تهیه‌ و ارسال شد، تصریح کرد: تمامی نواحی سپاه قدس گیلان بسیج شده‌اند تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی بخشی از مشکلات مردم سیل‌زده را برطرف کنند و این کارها تنها بافرهنگ بسیجی میسر می‌شود زیرا بیشتر کمک‌های ما از روستاها جمع‌آوری‌شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در تلاش هستیم با پشتیبانی مردم بار سنگین سیل را از دوش هم‌وطنان سیل‌زده برداریم، افزود: مردم سیل‌زده گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان بدانند که نیروهای گیلانی بسیج و سپاه تا پایان در کنارشان هستند.

عبدالله پور با اشاره به اینکه اعتماد مردم به سپاه سرمایه‌ای ارزشمندی برای رشد و تعالی این نیروی ولایی بوده، گفت: سپاه و نیروهای بسیج خدمتگزار بی‌ادعای این نظام و انقلاب هستند.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.