جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان روند بسیار خوبی در رشد همه جانبه داشته است/ بهبود 15 رتبه ای نرخ بیکاری گیلان
    27 شهریور 1395 - 16:30
    شناسه : 15021
    0

    اختصاصی/فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه استان گیلان روند بسیار خوبی در رشد همه جانبه داشته است، گفت: گیلان یک استان هم‌دل، هم‌زبان، دارای تفکرات بسیار مبتکرانه است که با هدایت های یک مدیر استراتژیک مسیر توسعه پایدار را طی می کند.   به گزارش «بامردم»،  روز چهارشنبه بیست و چهارم شهریورماه اولین جشنواره فرهنگی، […]

    پ
    پ

    %d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d9%84%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d8%b8%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%aeاختصاصی/فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه استان گیلان روند بسیار خوبی در رشد همه جانبه داشته است، گفت: گیلان یک استان هم‌دل، هم‌زبان، دارای تفکرات بسیار مبتکرانه است که با هدایت های یک مدیر استراتژیک مسیر توسعه پایدار را طی می کند.

     

    به گزارش «بامردم»،  روز چهارشنبه بیست و چهارم شهریورماه اولین جشنواره فرهنگی، اقتصادی لاهیجان با حضور جمعی از سفرا، رایزن‌های فرهنگی و جمعی از مدیران و مسئولین کشوری و استانی در خانه هنرمندان ایران آغاز شد و روز جمعه در تالار ایوان شمس به اتمام رسید.

    سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در اختتامیه این جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره، گفت: حامل پیام گرم و صمیمی جناب آقای دکتر نجفی استاندار گیلان هستم، ایشان به خاطر تداخل برنامه‌های استانی و حضور سه عضو محترم کابینه دولت در استان متاسفانه نتوانستند در این اختتامیه شرکت کنند و بنده به نیابت از ایشان در خدمت عزیزان هستم.

    گیلان روند بسیار خوبی در رشد همه جانبه داشته است
    وی با اشاره به اینکه استان گیلان روند بسیار خوبی در رشد همه جانبه داشته است، گفت: گیلان یک استان هم‌دل، هم‌زبان، دارای تفکرات بسیار مبتکرانه است که با هدایت های یک مدیر استراتژیک مسیر توسعه پایدار را طی می کند.

    فرماندار لاهیجان تصریح کرد: تمامی اظهارات بنده بر اساس مستندات و اسناد موجود است، استان گیلان از سال 1392 تا سال 1394 موفق به کسب رتبه اول کشور در شاخص فضای بهبود کسب کار شده است و این ادعا بر اساس گزارش اصلی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی است.

    بهبود 15 رتبه ای نرخ بیکاری گیلان/لاهیجان سومین شهر پر جمعیت گیلان
    وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان گیلان از 15.6 به 11.1 درصد، اظهار کرد: استان گیلان از رتبه پنجم نرخ بیکاری در سال 1391 به رتبه بیستم کشور در سال 1394 رسیده است.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه لاهیجان از لحاظ مسافت هفتمین شهرستان استان محسوب می‌شود، گفت: شهرستان لاهیجان با وسعت 410 کیلومتر مربع حدود 2.8 درصد مساحت استان و 0.025 درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است و از نظر جمعیت با دارا بودن بیش از 168 هزار نفر جمعیت بر اساس آمار سال 1393 سومین شهرستان پرجمعیت استان گیلان است که از این میزان جمعیت 58 درصد آن جمعیت شهری و 42 درصد آن جمعیت روستایی می‌باشد.

    لاهیجان شهرستان برجسته و شایسته ای است/بستر سرمایه گذاری در لاهیجان فراهم است

    احمدی ادامه داد: همه عزیزانی که به گیلان سفر کرده اند می‌دانند اگر لاهیجان را به عنوان شهرستان برجسته، شایسته و بارز می دانیم متاثر از ظرفیت های بسیار ارزشمندی است که علی الخصوص در دولت تدبیر و امید به آن پرداخته شده است.

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه ما برنامه توسعه شهرستان لاهیجان را در سه محور ظرفیت های کشاورزی، ظرفیت های صنایع و ظرفیت های گردشگری متمرکز کرده ایم، تصریح کرد: بنده در همینجا به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان خطاب به همه عزیزانی که که قصد سرمایه گذاری در شهرستان لاهیجان را دارند اعلام می‌کنم که با وجود همکاری و هماهنگی میان مسئولین شهرستان، همه گونه آمادگی را برای سرمایه گذاری داشته و این بستر مهیا می باشد.

    وی در پایان گفت: باری دیگر از همه عزیزانی که برای برگزاری این جشنواره تلاش کرده اند، از شهردار محترم، اعضای محترم شورای شهر و دیگر مسئولان و همچنین از همه عزیزانی که در مراسم اختتامیه این رویداد بزرگ فرهنگی اقتصادی حضور دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.