سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لغو محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های گیلان
    17 فروردین 1398 - 10:25
    شناسه : 150212
    0

    رئیس پلیس‌راه استان گیلان از لغو محدودیت ترافیکی برای ماشین‌های سنگین به علت روان بودن ترافیک خبر داد.

    پ
    پ

    ترافیک محدودیت ترافیک - لغو محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های گیلان - حسین محمدپور

    حسین محمدپور در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جاده‌هایاستان گیلان اظهار کرد: با توجه به آخرین روز تعطیلات و باز شدن ادارات  و مدارس، در محور جنوبی جاده  رشت به قزوین شاهد ترافیک پرحجم و روان هستیم.

    وی با بیان اینکه از صبح امروز وضعیت جاده‌ها توسط مأموران پلیس‌راه تحت کنترل است گفت: در طول ایام نوروز مأموران پلیس‌راه در تمام محورهای استان گیلان حضوری فعال داشته و به بهبود وضعیت جاده به لحاظ ترافیکی کمک کرده‌اند.

    رئیس پلیس‌راه استان گیلان با قدردانی از مردم‌ بابت توجه به توصیه‌های پلیس‌راه افزود: علیرغم پیش‌بینی ما مبنی بر ترافیک سنگین در آخرین روز تعطیلات نوروزی در کشور، خوشبختانه مردم به توصیه‌های پلیس‌راه توجه و‌ بازگشت  خود را به روزهای آخر موکول نکردند.

    محمدپور با اشاره به لغو محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان گیلان بیان کرد:  از ساعت هفت صبح امروز برای کنترل ترافیک محدودیت‌های ترافیکی را برای ماشین‌های سنگین اعمال کردیم که با توجه به روان بودن ترافیک این محدودیت لغو شده است.

    فرتاک نیوز

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.