شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رویکرد تیم مدیریت شهری لاهیجان ارتقای سطح کیفی زندگی شهری است
    28 شهریور 1395 - 16:53
    شناسه : 15047
    0

    آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی اقتصادی لاهیجان برگزار شد. به گزارش «بامردم»، شهردار لاهیجان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی اقتصادی لاهیجان در تالار ایوان شمس تهران گفت: تیم مدیریت شهری لاهیجان معتقد است که ظرفیت های این شهر، بیش از ظرفیت های جغرافیایی آن است؛ شهر لاهیجان هر ساله میزبان بیش از ۵ میلیون […]

    پ
    پ

    آگشته

    آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی اقتصادی لاهیجان برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، شهردار لاهیجان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی اقتصادی لاهیجان در تالار ایوان شمس تهران گفت: تیم مدیریت شهری لاهیجان معتقد است که ظرفیت های این شهر، بیش از ظرفیت های جغرافیایی آن است؛ شهر لاهیجان هر ساله میزبان بیش از ۵ میلیون گردشگر و ۳۰ میلیون گردشگر داخل استانی می باشد که برای این که میزبان شایسته تری باشیم، باید از ظرفیت های ملی و بین المللی استفاده نماییم.
    سعید آگشته افزود: افتتاحیه رویداد فرهنگی اقتصادی لاهیجان با حضور ۱۷ کشور در سطح سفیر، رایزن و دبیران کشورهای مختلف در خانه هنرمندان ایران برگزار گردید که به اذعان برخی از مسئولین کشوری، برگزاری چنین مراسمی که در حد شهرستان بود، بسیار فرا تر از توان برخی از استان های کشور می باشد، که این امر نتیجه یک تفاهم و وفاق شهرستانی و استانی است.
    وی گفت: همچنین در این رویداد، گالری آثار هنرمند بزرگ و ارزشمند لاهیجانی استاد حسین محجوبی و همچنین گالری از عکس عکاسان خوب این شهر و نمایشگاهی از صنایع دستی هنرمندان لاهیجان برگزار گردید که مورد استقبال هموطنان و گردشگران خارجی قرار گرفت.
    شهردار لاهیجان ادامه داد: رویداد فرهنگی اقتصادی لاهیجان با همکاری اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان، اداره بهزیستی شهرستان، اداره محیط زیست شهرستان، سازمان تحقیقات چای، مرکز تحقیقات کرم ابریشم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار گردید که با توجه به آمار خوب بازدید کنندگان، اتفاق بسیار قابل توجهی در خصوص برند سازی یک شهر در حوزه ملی و بین المللی صورت گرفته است.
    آگشته گفت: در اطلس سرمایه گذاری که با همکاری پژوهشکده سرمایه گذاری دانشگاه تربیت مدرس تهیه شد، حجم سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف فرهنگی، گردشگری و اقتصادی تعریف شدکه بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفت.
    وی افزود:  با کشورهای ایتالیا، انگلیس، ژاپن، امارات و چند کشور دیگر مذاکراتی انجام گرفت که منجر به انعقاد سه تفاهم نامه و یک قرارداد شد.
    شهردار لاهیجان گفت: همچنین قراردادی در خصوص شهر هوشمند، تفاهم نامه ای در خصوص احداث ۴ برج مسکونی، مذاکراتی در خصوص احداث هتل و قراردادی با یک شرکت ایرانی، کانادایی در حوزه محیط زیست جهت تولید ۳/۸ درصد انرژی برق از زباله به امضا رسید که از دیگر دستاوردهای برگزاری این رویداد می باشد.
    وی افزود: رویکرد تیم مدیریت شهری لاهیجان ارتقای سطح کیفی زندگی شهری می باشد و بر همین اساس پروژه های خود را تعریف نموده و امیدواریم با حمایت مسئولین و شهروندان بتوان این مسیر را ادامه داد.
    آگشته در پایان سخنان از استاندار گیلان، نماینده ولی فقیه در استان، شهرداری تهران، مدیرکل نمایندگی وزارت امور خارجه در استان، رئیس دبیرخانه کمیسیون فرهنگی کلانشهر ها و مراکز استان ها، فرمانداری و شورای تأمین شهرستان لاهیجان، اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان، مدیران و پرسنل شهرداری و تمام زحمت کشانی که در این رویداد ارزشمند نقش داشتند مراتب تقدیر و تشکر را به جا آورد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.