چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41615 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2377×
برگزاری جشنواره باجه‌های بانکی روستایی در استان گیلان
  • 6 اردیبهشت 1398 ساعت: 23:44
  • شناسه : 150665
    1

    با حضور مدیرکل ICT استان، دومین مرحله از اولین جشنواره باجه های بانکی پست بانک استان گیلان در روستای شیرکوه شهرستان رودبار برگزار شد.

    پ
    پ

    برگزاری جشنواره باجه‌های بانکی روستایی در استان گیلان 3 - برگزاری جشنواره باجه‌های بانکی روستایی در استان گیلان - استان گیلان

    به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، دومین مرحله از اولین جشنواره باجه های پست بانک استان گیلان، با حضور منوچهر جمالی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی، فرزاد توکلی مدیرکل ICT استان، محمدصالح ضیایی فرماندار شهرستان رودبار، محمدزمان فداکار مدیریت شعب پست بانک، مسئولان ارشد استان و شهرستان رودبار و جمعی از کارگزاران باجه های پست بانک در روستای شیرکوه شهرستان رودبار برگزار شد.

    مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ضمن تقدیر از عملکرد پست بانک استان برگزاری این جشنواره را فرصتی مناسب برای معرفی خدمات پست بانک دانست و تصریح نمود : باید به گونه ای برنامه ریزی نماییم تا در سال رونق تولید با بهره گیری از فرصت ها، منابع و خدمات باجه های شهری و روستایی شاهد تغییر چشمگیری در اقتصاد استان به خصوص روستاها باشیم.

    توکلی اولویت نخست پست بانک استان را ارائه خدمات بانکی به روستاییان برشمرد و افزود: باید با ارائه تسهیلات اشتغال زایی مناسب و کم بهره به روستاییان برای ایجاد شغل پایدار کمک نماییم تا این امر منجر به توسعه و شکوفایی اقتصاد در روستا و رفع مشکلات بیکاری شده و شاهد مهاجرت روستاییان به شهرها نباشیم.

    وی به ارائه تمامی خدمات و سرویس های بانکی در باجه های روستایی اشاره و تصریح نمود: پست بانک می تواند با ارائه سرویس های متنوع بانکی از طریق باجه ها، نصب دستگاه های خودپرداز ATM در روستاها و همچنین تهیه اپلیکیشن های متناسب از این خدمات، موجبات رفاه اجتماعی در روستاها را ارتقاء داده و از مراجعه روستاییان برای انجام این امور به شهرها که بعضاً با صرف هزینه و زمان مواجه خواهد بود، جلوگیری نماید.

    مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پایان به حفظ اعتماد مردم به عنوان بزرگترین سرمایه بانک ها اشاره و افزود: باید ارائه دهندگان خدمات بانکی در باجه ها و دفاتر شهری و روستایی، ضمن پایبندی به اصول و عمل به قواعد بانکداری از هر گونه تخلف احتمالی پرهیز نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.