شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ثبات و آرامش شهرداری رشت در دوران سرپرستی بهارمست
    07 اردیبهشت 1398 - 14:57
    شناسه : 150707
    1

    طی ۹ ماه اخیر، شهرداری رشت با حواشی بسیاری همراه بود اما در طول این مدت علی بهارمست توانست با همان آرامش ذاتی خود که البته برخی آن را با الفاظی چون “اغماض مقابل مدیران” و… نکوهش می کردند،

    پ
    پ

    بهارمست - ثبات و آرامش شهرداری رشت در دوران سرپرستی بهارمست - بهارمست

    روزها در حال گذر است و رشت ۹ ماه و ۷ روز بدون شهردار بودن را پشت سر می گذارد. از روی که مسعود نصرتی قزوینی نژاد راه خود را از شهرداری رشت جدا کرد تا به عنوان قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به فعالیت بپردازد، تا به امروز صندلی شهردار رشت خالی مانده و دوران سرپرستی توسط علی بهارمست اداره می شود.

    در این میان می بایست اعتراف کرد که ثبات و آرامش حرف اول را در دوران مدیریت علی بهارمست به عنوان سرپرست شهرداری رشت میزد. او یک ماه بیشتر از ابراهیم خلیلی و یک ماه کمتر از نصرتی سرپرستی شهرداری را بر عهده داشت، اما در این ایام با ایجاد ثبات مدیریتی و آرامش در فضای شهرداری رشت مانع از ابلاغ های فلّه ای و به کرسی نشستن خواسته های غیرمعقول برخی از منفعت طلبان شد.

    طی ۹ ماه اخیر، شهرداری رشت با حواشی بسیاری همراه بود اما در طول این مدت علی بهارمست توانست با همان آرامش ذاتی خود که البته برخی آن را با الفاظی چون “اغماض مقابل مدیران” و… نکوهش می کردند، آرامش را در مجموعه شهرداری رشت ایجاد کرد. در دوران سرپرستی بهارمست نه خبری از نامه های خودم به خودم بود و نه خبری از ابلاغ های ساعتی. او اگرچه از ۱۰ دقیقه بعد خود در شهرداری رشت هم خبر نداشت، اما همواره سعی کرد با تمام توان خود سکان شهرداری را هدایت کند.

    رشت۲۰

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.